Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano ano, tyhle domácí nápoje z dílny mého otce znám moc dobře - už vím, že jedna malá sklenka dokáže divy! A takové višně ze zkvašeného kompotu - dvě až tři mohou způsobit "nemírnou" rozjařenost. Ale je to dobrota, když se požívá s mírou (případně s panem Zajícem). R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

....Pavlo, tak radši s tím Mírou.;-)

0 0
možnosti
DP

Zuzano, já po přečtení úsměvného článku dostal taky chuť;-)Teď je na to pořád ještě moc brzo. Mám doma jednu láhvinku slivky ročník 1992 a další meruňkovice ročník 2003 - výslužku od mých příbuzných a přátel na Slovácku. Já kvůli oslabenému žaludku silný alkohol nemusím, ale někdy si dám štamprličku, abych "zabil červa" jak se na Slovácku říká, dnes odpoledne si budu muset vybírat, z které flaštičky si naleju. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Dane, červa je třeba hubit denně, jinak se potvory množí....

4 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, tak to začni praktikovat jako naši předkové. Maličké štamprlátko každé ráno hned po probuzení a budeš mít šťastný život.:-)

3 0
možnosti
Foto

Jene, ač nejste lékař /aspoň myslím/, podařilo se Vám napsat kvintesenci problému. Ti moji pacienti, kteří toto činí, jsou v podstatě zdraví a chodí si jen popovídat. Já bohužel jejich praktiky nemohu dělat, an jezdím do práce samohybem a vysvětlovat to, že se vlastně léčím nějakému žandáři by bylo problematické.

2 0
možnosti
Foto

Kompotovice, tyjo, to jsem ještě neslyšela... Dostanu ovchutnat? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, jasně, počítám s tebou!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, vidím, že neurologie inklinuje k jistému druhu kořaloznalectví.

Viz také můj blog http://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=482892

I já mám svůj sklepík, kde jsou

a/ stojany s vínem - pečlivě sledované a určované k likvidaci

b/ kompoty a marmelády

c/ tři dřevěné sudy o obsahu 10 litrů plné božského výpalku.

Jsem tím pádem připraven jak na třetí světovou, tak i na invazi muslimů se zákazem prodeje alkoholu.

Díky za blog

5 0
možnosti
Foto

Tomáši, tvůj diskuzní příspěvek mě rozesmál a potěšil, dík!

1 0
možnosti
JS

R^;-)Kompotovici páchal i můj známý - je evangelický farář na vsi. Zkrátka když se v sadě neurodilo, obešel své ovečky a schrastil kompoty. Výsledek byl překvapivě výborný, Zuzi :-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, ono to má nejen grády, ale fakt to voní jako v sadu!

1 0
možnosti
MC

Kompotovice? Trefnější možná Dunihlav.8-o

1 0
možnosti
JB

tomu říkám poklad....až jste mi udělala chuť a dám si po ránu kapku slivovice na zdraví

1 0
možnosti
Foto

jojo, já vím, hned si večer taky trošku cvaknu!

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik