Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No, zase mi to letos nevyšlo.

Ale měl jsem významnou osobní událost a ta měla bezesporu před vším přednost.

0 0
možnosti
Foto

děkuju Zuzko-- někdy vysvětlím...omlouvám se... třeba brzy a naživo ;-)...Děkuju :-)moc.

0 0
možnosti
Foto

Další várka pěkných fotek!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Rodina s pěknými vztahy.....R^

5 0
možnosti
Foto

A já se nestačím divit, kolik reportáží ze srazu se vyrojilo.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

jojo, bylo tam hodně fotografujících blogerů!

1 0
možnosti
Foto

R^Další krásná reportáž z vydařené akce, Zuzi:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, na moje poměry je to dost rychlokvaška, ale cítila jsem, že by to mělo bejt aktuální.

1 0
možnosti
DS

Zuzko, bylo to prima... vás tam mít zhmotněné takhle pohromadě...a být součástí... té virtuální rodinky. Bylo prima si spojit písmenka se skutečnýma, navíc prima, lidičkama.V

2 0
možnosti
SH

Zuzano, díky. Ten večer tak rychle utekl...

3 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik