Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono není tolik zlé uschnout, jako vyschnout. Pokud člověk uschne, přibude sem tam vráska, ale jinak dobrý. To když vyschne - hlavně humor, to teprve začíná být zle. Ale Zuzanko, to u Vás nehrozí a tak si nelamte hlavinku. Pěkný 3. máj přeji. Tedy já a můj 3B (belgický brabantík Babánek). V Z lásky.V

1 0
možnosti
Foto

Pavle, dík za návštěvu!

0 0
možnosti

Nádhera.R^ Na naši babičku letos čekal sousedovic děda. Za kšandou u modráků mu vykukovala rozkvetlá větev. A babi, vidíte. měla šanci a utekla;-D

1 0
možnosti
Foto

Teda! babička neví co činí!;-)

0 0
možnosti
Foto

To by stálo za úvahu: když může být Hodinový manžel, tak proč ne Manžel za hubičku (nebo na hubičku?). ;-)R^

3 0
možnosti

To nechápu.Když mně bylo 16-17 let,tak jsem začal obcházet všechny tancovačky v okolí.A to většinou pěšky(Jsem z Hlučínska a jsem roč.1952).Tam tehdy hrály všechny ty vznikající big-bítové kapely.A to probíhalo i po povinné vojně.A těch dívek,které jsme nepotřebovali líbat pod rozkvetlou třešní bylo plno.Líbali jsme se hned za hospodou..Seznamovali jsme se jako o závod,i když vždycky k intimnostem nedošlo.Ale,někdy taky ano.Tak jsme si přirozeně našli životní partnerky.A mám 3 děti a 7 vnoučat.Krásné mládí.

1 0
možnosti
Foto

Huberte, když mně bylo 16 - 17 let, měla jsem to jako vy. ;-)

1 0
možnosti

Mňo, jak pravil Rychlonožka před cvičícími děvčaty, myslím, že se zpětnou platností se proti uschnutí bude bojovat jak o život. Jen aby to pak nebyl vyhrocenější konflikt, zejména pokud se tento blog dostane do spáru pana Zajíce. Na to by zase existovaly jiné příměry.

0 0
možnosti
Foto

Richarde, nebojte, já si dělám ráda ze všeho trochu legraci, bojovat jako o život nehodlám.;-)

1 0
možnosti
Foto

někdo má zvířata a někdo ...svého ajťáka...co je kámoš na všechno... prostě syn mého nejvečího náhradního manžela a dablsvěráka... oba stejný smysl pro humor, takže třeba léta k nám Josef chodil s ulomenou větví... synek cyklista dablsvěrák mladší byl pro pocelování ukradnut... pod smrkem;-D.... hezky napsaný, Zuzko.R^

2 0
možnosti
Foto

Radko, dík za pochválení!

0 0
možnosti
Foto

:-)Nezoufej, Zuzko. Letos už byly stromy stejně odkvetlý. Uschneme všechny bez ohledu na počet a vášeň polibkůR^.

1 0
možnosti
Foto

tyjo, u nás by se nějaká rozkvetlá haluz našla. Ale já nezoufám, já to mám posichrovaný Besinkou a kočkama!

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, i když je to už pozdě a navíc takhle se to asi nepočítá, tak posílám jednu na dálku. Aspoň pro radost:-)

PS: Psí a kočičí platí dvojnásob:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik