Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

A počítalo by se i políbení na tvář, respektive na obě? A od dědka?;-D;-)

1 0
možnosti
DS

Krásný, Zuzko. Verte mi,že ten pocit znám, jako vlastni boty. Roky jsem fasovala jen pusy detske a kočičí, později i retrivri. A ted, když by to šlo (pan Stárek je tulici jako ja a po těch pár letech, co jsme spolu, nám to ještě nezevsednelo), mame malého vterku. Takže my jsme pusu zvládli vklece, pod naší kvetoucí jablunkou a hned záhy naše náruče okupovaly všichni domácí mazlíčci :-). Tak snad neuschnu..A verim, že Vy také ne

1 0
možnosti
Foto

Dášo, to máte sichr! Po všech stránkách! A já vám to přeju.

0 0
možnosti
JS

Zuzi, nesmutni, minimálně 5.5. budeš políbená tolikrát, až se Ti z toho májově zamotá hlavaR^;-)

1 0
možnosti
ND

Já nevím zda platí virtuální polibek... :-( ale ty zvířecí jsou opravdu z lásky, ty se máš, ty neuschneš :-(

1 0
možnosti
Foto

Naďo, zvířata to jistěj!

0 0
možnosti
DP

No jo, no... Já si říkám, že tím schnutím vlastně zhubnu - tak aspoň nějaké pozitivum. :-)

2 0
možnosti
Foto

...Dano, u mě to neplatí...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 30,96
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik