Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

... a ja kabelku nenosim ... zrejme nejsem fotbalista .-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, no není to jednoduché. Je zajímavé, kolik chaosu způsobí hledání něčeho v kabelce, obvykle končící vysypáním veškerého obsahu;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Pavle, je to těžkej život nás holek, ale my to prostě dáme! ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Já nosím většinou ruksáček, tak to možná ani nebudu ženská;-(.Co se dá dělat. :-). Ani tu rtěnku nemám.:-)

1 0
možnosti
Foto

No já bez rtěnky vypadám... jen do rakve položit.;-)

0 0
možnosti
ND

Miluju tyhle vědecké kraviny, jednou jsem napsala o vedeckem výzkumu jak a kdo má nosit proužky... Jo a já jsem si oblíbila kabelkobatuzek

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzko, třeba budu v příštím životě vědeckou pracovnicí i já, protože jak to čtu, mám všechna negativa "od huby až po kabelky";-D

2 0
možnosti
Foto

Jitko, jestli to není tím, že jsme normální! ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,61
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik