Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzanko, já to dočetla a šla zadělat na buchty. Skvělý nápad. Palačinky má u nás sice taky rád každý, ale když se dám do buchet, tak mi přímo mizí pod rukama. Papejte a poslouchejte paní doktorku. Ona ví stejně všechno nejlíp a važte si jí. Málokterá Vám nařídí takovouhle terapii. V:-)! Pozdravuji. :-)

1 0
možnosti
Foto

Hezké, vtipné, k nakousnutí.R^

1 0
možnosti
Foto

Hlavně že je člověk zdravý! R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, tak předně vážně doufám, že jsi zdravá... a teď hned k tomu, co mi tvůj nadpis připomněl. Mám prostě jednoho bezva kamaráda a ten mi onehdá ukázal, jak docílí pekáče buchet na břiše... tak koukám. Přihasil si to z kůlny s kusem pletiva do čtverců a vší silou si ho vetknul na břicho. Musím říct, že efekt to vážně má:))) krásný jaro přejuR^ a jídla, jak je chuť;-)

2 0
možnosti
Foto

s tím pletivem to zkusím, hned jak se oteplí, dík za tip!;-D

1 0
možnosti
Foto

R^No, nevím, jestli třeba u mě by se to dalo nazvat buchtami. Tady to jsou spíš pěkný šunky :-)

2 0
možnosti
Foto

šunky, tak ty mám taky!!:-P

0 0
možnosti
Foto

J82a14n40a 96M25a61j76o51v34á

20. 3. 2017 11:06

Zuzi, hodně zdraví a radosti :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, marná sláva, budu muset co nejdřív vyrazit na oběd, jak jsi mě tím výčtem lahůdek nalákala.;-)

PS: Jíst se opravdu má vše, nač člověk dostane chuť - tělo je natolik důmyslně udělané, že si prostě řekne, co zrovna potřebuje:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já se hlavně musím po obědě obloukem vyhnout bufetu, páč tam mají ty trubičky a rakvičky...

1 0
možnosti
Foto

Podle profilové fotky soutě, řekla bych, že jste děvče jako lusk, tak není proč se kritizovat. A navíc ještě zdravé děvče, takže bezva bilance. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jé, děkuju za pochvalu, ale na té fotce není vidět ten pekáč!

0 0
možnosti

J92i53ř42í 75B42o77č61e38k

20. 3. 2017 10:19

no vidíte, a mě se zase víc líbí ten pekáč. bu ́dte ráda, že vám chutná a paní doktorku rozhodně poslouchejte

1 0
možnosti
Foto

Jiří, jste můj člověk!;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS