Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaše články jsou jak rosa na růži - vždycky milé, veselé, pohladí duši. Děkuji Zuzanko, zase jste mě rozesmála. R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, to je hezký...děkuji!

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Zuzko, za všechno může ženská i kdyby byla na druhém konci světa!;-DAle zase by nevznikly tak fajn příběhy.R^

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DTohle se jednou povedlo tátovi i bez centrálu. Šel zrovna od doktora, nebudu psát jakého, protože to do celé historky krásně zapadá... Stejně jako můj vztek poté, co jsem musela vzít náhradní klíče a odvézt mu je 20km autobusem.;-)

1 0
možnosti

R^;-DR^ Zuzi, pěkně popsáno, poděkuji pěkně pisatelce :-)

0 0
možnosti
Foto

Nějak se mi vybavil pohřeb jedné příbuzné před mnoha lety. Strejdovi (tehdy byl ve středním věku), který po obřadu pozval příbuzenstvo na posezení do restaurace, se podařilo zabouchnout si dveře do auta s veškerými pěnězi, klíčky, doklady atd. Smuteční hostina se trochu proměnila v komickou frašku - všichni přítomní pánové se snažili vypáčit dveře strejdova luxusního vozu vybaveného všemi možnými alarmy a samozřejmě nedobytným zámkem. 8-o

No možná, že trable nepřitahují pouze muže středního věku.:-):-)

1 0
možnosti

Paní Zuzano, můj švagr byla skoro přesná kopie pana Aldy. ;-)No a aby byla genderová vyváženost, tak já to mám, naštěstí ve světle modro-růžovém doma taky. Takže pánové, kteří se cítíte potrefeni, nezoufejte, jsou i takové dámy. ;-DAle jde to, člověk si musí uvědomit, že každý máme své "mouchy" a pokud partner má jiné přednosti, které tuto "maličkost" více než vyváží, tak se to celkem v pohodě dá:-)

1 0
možnosti

Někdy fakt žasnu nad bizarnosti za co všechno můžu

1 0
možnosti
Foto

R^Chudák Alda. Mirka by se nad sebou měla vážně zamyslet;-D

2 0
možnosti

R^ Zúčastnil jsem se kdysi televizní soutěže TAXIK s Alešem Hámou. Jaru se vzpouzela, že se mnou nepůjde a nebude se někde předvádět přece.....Šel(jel) jsem s Alešem sám, bylo to fajn, skoro všechno jsem věděl a nahrál 6000Kč Pak se mě zeptal, jestli chci ještě do rizika dvojnásobku...Určitě, je to přece hra! Poslední otázka "kdo hrál hlavní roli ve filmu "Petrolejové lampy"? A byl konec V celebritách se chronicky neorientuju, jenže Jaru tohle ví vždy!! Odcházel jsem z Polské(ani domu mě neodvezli) jak zpráskaný pes, jenom kvůli tomu, že seJaru nechce ukazovat. Tak kdo za to může??:-)

4 0
možnosti
Foto

já se Jaru vůbec nedivím, že nechtěla do taxíku. A tam nebyla možnost přítel na telefonu?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS