Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Ne nadarmo se hanlivě říká "jó, to je nějaký italský." A tak, Zuzano, italské pouze těstoviny, pizzu a podobné libůstky, jinak raději ruce pryč. A s těmi servismeny jsi mi připomněla, jak nám jednou blbnul kotel. Elektrikář sváděl vinu plynaře a plynař na elektrikáře, Nakonec se ukázalo, že chyba je v obyčejném termostatu, který jsem raději vyměnil sám;-)

4 0
možnosti
Foto

ty jsi prostě šikovnej...

2 0
možnosti
JS

R^:-) Zuzi, to jsou ty věcičky, co žijí vlastním životem... Tak ať už se nesype, zahraniční miláček :-)

0 0
možnosti
Foto

ona má toho našeho Itala na svědomí naše tvrdá voda, není zvyklej...

2 0
možnosti
MV

podobny zkusenosti mam s jednou Svedkou - myje u nas nadobi...

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik