Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ona každá ta doba má svoje, dneska sice máme možnost cestovat a tašky máme

plné zboží, ale jinak jsme špiclováni díky elektronice na každém kroku a o ty svobody

postupně přicházíme. Svoboda slova už také začíná být cenzurována a vládnoucí elity začínají rozhodovat o tom jak mají lidé myslet a chovat se. Obávám se, že to nebude trvat dlouho a nebude se smět prakticky nic /viz přijímané zákony/ a skončíme opět v zahrádkářských koloniích, kde si večer při zakázaném ohníčku budeme povídat zakázané vtipy o migrantech a zpívat potichu písničky od zakázaného Kryla a Nohavici.

1 1
možnosti
Foto

Dovedete si představit, kdyby v dobách bolševické nadvlády byla dostupná technologie jako je dnes? Jak můžete srovnávat!!! Já si pořád říkám, píšu, zpívám a mluvím, co chci a žádnou cenzuru nepociťuju.

8 0
možnosti
DS

No, Zuzko, protože je pro mnohé z nás těžké unést skutečnost, že svoboda v počínání nese ruku v ruce s sebou i odpovědnost za vlastní (svobodné) skutky, tak se nedivte, že je pro mnohé jednodušší vybírat si jen mezi dvěma barvami trenýrek. Prostě ne každý svobodu unese.

8 0
možnosti
Foto

Dášo, máte pravdu, ale stejně mě to vždycky rozhodí...

3 0
možnosti
MR

Podle všech dostupných info z Vašich blogů je Vám okolo 60 let. takže doba studia by u Vás byla okolo roku 72 spíš, ale déle. Kdo v této době měl zakázané studium na VŠ? Váš otec byl lékař v nemocnici takže žádný velký odbojář to určitě nebyl. Takže je vysoce pravděpodobné, že ve svém blogu o zákazu studia u své osoby lžete.

2 6
možnosti
DS

Při vší úctě, pane Rakouši, nevíte, o čem mluvíte. Já jsem ročník 70, můj otec 48. Protože jeho tatínek byl živnostník (rozumějte vstával ve 4, aby přeložil z vagonů zeleneninu, naskladnil do velkoobchodu, něco vyložil ve stánku na tržnici a něco v obchodě, aby vše do půlnoci zase uskladńoval a ve 4 začal nanovo), tak dědeček (kterého jsem se nedožila, protože byl za trest převelen těžit na Kladno a jeho 6 děti odsouzeno k vyučení se a zemřel v 55 letech na infarkt), můj tatínek, ročník 48, se musel vyučit lodníkem, dodělávat si maturitu (od 14 let na internátě, tehdy dlouhých 120km od domova) a studoval VŠ při práci, přičemž studování VUMLu bylo podmínkou. A dělal to jen proto, abychom my, jeho děti, jednou mohly studovat bez problémů. Takže prosím, nelžete VY či si, prosím, doplňte vzdělání.

10 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,67
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik