Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

No, narazit na dvě "blbky" současně...tomu se říká pech. :-)

4 0
možnosti
MV

Zuzko, hlavne, ze mas boticky...takovy lidi nevnimej!

5 0
možnosti
DP

Já nevím, ale i v mém okolí je spousta lidí, kteří se dřív měli lépe a po té době se jim stýská. Nevidím v tom nic zvláštního, každý má na svůj názor nárok, plakat kvůli tomu nebudu...

1 0
možnosti
JR

J12a97r58a 64R73a69n66k

25. 8. 2016 0:57

Tak pokud si vzpominam, u nas se meli dobre vsichni pratele reznika, zapadni cast republiky nebyla zrovna nejlepe zasobovana......a urcite se to nezlepsilo po 68. kdy mne, babicku a psa rodice dotahli do Svycarska, protoze nekdy na pocatku 80. let za mnou prijel byvaly trener volejbalu a na noc sundaval z Trabanta stirace. Na moji otazku proc, na mne jen mrkl a at mu jdu s necim pomoci, venku mi rekl, ze "kamarad" s kterym prijel je pouze na kontrolu, jinak by ho nepustili a stirace se sundavaji, protoze je v Mototechne nemaji a lide si je navzajem kradou.....

0 0
možnosti
VF

Tak vás tady vítáme, m.ta.ta.ta, už v tom zase lítáme....Zuzano Zajícová;-D

0 0
možnosti

Myslím, že to zbytečně dramatizujete, paním bylo tehdy prostě o čtvrt století méně, a kdyby to šlo, aby jim najednou bylo zase dvacet, tak by to z fleku vyměnily i za cenu těch front či jen dvou druhů trenclí. A jistě by nebyli zdaleka sami;-D

4 0
možnosti
JK

A navíc se to zlé spíše zapomíná.

2 0
možnosti
PV

P17e77t36r 85V67í41t

24. 8. 2016 18:27

Jo, pani - za komunistů - deset deka salámu. To bylo salámu! :)

5 0
možnosti
MT

Ani internet a mobil jsme nesměli mit...

1 0
možnosti
VF

Já také říkám, že bylo líp.

SEHNALA jsem obkladačky!!! Jsou sice modré, chtěla jsem zelené, ale konečně můžeme tu koupelnu obložit.

Dnes chci obkladačky, jsou jich hromady, nevím, které vzít. Tu radost, že jsem nějaké SEHNALA, dnes nemám.;-)

0 0
možnosti
Foto

nojo...to je pravda...my jsme sháněli bílé a sehnali jsme je až v nemocnici, když je tam bourali...

2 0
možnosti
VC

vždycky je něco za něco a stále platí Murphy's Laws : Loni to bylo lepší,

lidi žili a nepřežívali.

0 0
možnosti
Foto

já měl s bílým lampasem:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,67
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik