Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

já si taky při pohledu do zrcadla důchodkyni nepředstavuju ... ale na papíře to mám taky

0 0
možnosti
Foto

R^

No jo! Teoreticky do kategorie důchodce vlastně už budu spadat za rok?!:-/

0 0
možnosti
ND

Co naděláš, existuje ještě horší, třeba geront, jojo, dozrály jsme, já už přezrála a užívám si renty... no... dlouho... a docela ráda, i když bych mohla být pohyblivější :-) stále se cítím na daleko míň, jen se pořád bojím, aby to negradovalo do kategorie diblík :-)

1 0
možnosti
MV

starobniho duchodce si rozhodne predstavuju jinak!

3 0
možnosti
Foto

no žejo! Marku, tobě já věřím, ty seš kluk upřímnej!

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 30,95
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik