Diskuse

Sny se mají plnit. Dokud je čas. I.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je super, Zuzko. Jako sborový fluktuant (jak šel život a mé stěhování se po republice) mohu jen přisvědčit, že ten pocit sounáležitosti a souznění s hudbou a dalšími dušemi je naprosto úžasný, originální.

A to dokonce i ve chvíli, kdy zpíváte s lidmi, které neznáte osobně. Každoročně se takhle scházíme, členky několika sborů i invidiuálové, jako jsem už několik let já, hudebníci místní, přespolní i zapůjčení, ale stále se vracející, sólisté, zazpívat si Rybovu Mši vánoční. Ač se s málokým z nich během roku vídám, přijdeme, stoupneme si na své místo, dirigent mávne, zazní první tony a hudba nás úplně všechny pohltí. Ať nás na jevišti, tak diváctvo v hledišti. Mám pak nadlouho pocit propojení...

A Vaše vyprávění mi vyvolalo ještě jednu vzpomínku. Totiž, jak jsme v několika lidech nacvičili a nazpívali Handelova Mesiáše, abychom, pod taktovkou dirigenta jihočeské filharmonie, pomohli vydělat peníze na přestavbu modlitebny CB (Církve Bratrská) v ČB.

Přeji Vám ještě spoustu takových krásných zážitků.VR^V

1 0
možnosti
Foto

Dášo, moje řeč! Každoročně zpíváme Rybovku několikrát a vždycky se dostaví bývalí zpěváci...je to jistota, že se díky Rybovi sejdeme.

1 0
možnosti

Nejpozději o Vánocích, ale to už hoří termín..

1 0
možnosti