Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV
DS

To je super, Zuzko. Jako sborový fluktuant (jak šel život a mé stěhování se po republice) mohu jen přisvědčit, že ten pocit sounáležitosti a souznění s hudbou a dalšími dušemi je naprosto úžasný, originální.

A to dokonce i ve chvíli, kdy zpíváte s lidmi, které neznáte osobně. Každoročně se takhle scházíme, členky několika sborů i invidiuálové, jako jsem už několik let já, hudebníci místní, přespolní i zapůjčení, ale stále se vracející, sólisté, zazpívat si Rybovu Mši vánoční. Ač se s málokým z nich během roku vídám, přijdeme, stoupneme si na své místo, dirigent mávne, zazní první tony a hudba nás úplně všechny pohltí. Ať nás na jevišti, tak diváctvo v hledišti. Mám pak nadlouho pocit propojení...

A Vaše vyprávění mi vyvolalo ještě jednu vzpomínku. Totiž, jak jsme v několika lidech nacvičili a nazpívali Handelova Mesiáše, abychom, pod taktovkou dirigenta jihočeské filharmonie, pomohli vydělat peníze na přestavbu modlitebny CB (Církve Bratrská) v ČB.

Přeji Vám ještě spoustu takových krásných zážitků.VR^V

1 0
možnosti
Foto

Dášo, moje řeč! Každoročně zpíváme Rybovku několikrát a vždycky se dostaví bývalí zpěváci...je to jistota, že se díky Rybovi sejdeme.

1 0
možnosti
JV

Nejpozději o Vánocích, ale to už hoří termín..

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik