Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jsem (opět) týranou ženou!

Určitě si pamatujete, jak jsem se zde poslední rok holedbala, že už nikdy (nikdy!) nebudu s někým bydlet. Svoboda nade vše bylo moje heslo... Migrantka a posléze vlastnice-domovnice míní, srdce a touha po lásce mění.

Od minulého týdne – konkrétně od úterý devátého března – už nebydlím sama…

 Blížilo se jaro a já začala být neklidná. Celý život jsem byla zvyklá se o někoho starat, a tak nějak to na mě během února dolehlo. Ano, přiznávám. Moje prázdná náruč už nechtěla být prázdnou.

Jednou takhle večer jsem, ani nevím jak, zabrousila na jednu webovou stránku a tam ho uviděla. Krasavce z Liberce. Dlouhé hodiny jsem si ho na pár fotkách prohlížela a v noci se mi o něm zdálo. Byla jsem lapená. Okouzlily mě jeho oči, modré jako pomněnky.

Měla jsem domluvenou schůzku na toho devátýho března v Liberci, jenže. Jenže je tady covid a zákaz opouštět okres. Jak se probůh dostanu za svým vyvoleným? Veřejná doprava nepřicházela v úvahu. Sama neřídím a ani auto nevlastním. Původně jsem si myslela, že mě do Liberce odveze syn Jakub nebo dcera Terezka. Jenže je tu ten zatracený covid. Terezka je v karanténě a Jakub uvízl na chalupě. Horečně jsem přemýšlela, koho požádám, aby se mnou absolvoval dobrodružnou a nebezpečnou jízdu přes několik okresů. Musí to být nejen odvážný hrdina, ale taky milovník koček! Jo, já jsem vlastně zapomněla zmínit jeden drobný detail. Zamilovala jsem se do modrookého krasavce z Liberce, původem Brita, co je navíc šlechtic a jmenuje se Finn. No jo…je to kocourek.

Mám dva kamarády, co se mnou zpívají ve sboru. Oba mají doma kocoura a oba jsou stateční. Jak jsem zjistila, jeden uvízl na chalupě. Zbývala mi poslední naděje a ta naštěstí vyšla. Kamarád Honza byl ochotný absolvovat jízdu do Liberce a ještě mi i zapůjčit kočičí přepravku!

Doufala jsem, že bude stačit čestné prohlášení a kupní smlouva. Vyrazili jsme na cestu. Nebudu vás dlouho napínat; nikdo nás nekontroloval ani tam a ani zpátky, a já moc děkuju, že mi statečný kamarád pomohl získat malého spolubydlícího.

Tak se stalo, že už nejsem sama. Finn má tři měsíce, je kouzelný a počítám, že až se trošku otrká, sedne si a sepíše i on, jak se mu se mnou líbí. Zatím jen kouká, jak píšu a občas mi přejde přes klávesnici. Je to ideální parťák v této nelehké době, to mi věřte.

A že jsem týraná? Každý, kdo bydlí s malým kotětem ví, jak to myslím. No jo, mám pár škrábanců, ale co je to proti hromadě lásky a mazlení a předení a tulení a... moje malá kotěcí lásko, jsi ten, kdo mi v mé svobodě chyběl...

Je načase vám Finna představit:

 

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 15.3.2021 10:23 | karma článku: 33,53 | přečteno: 1348x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,69 | Přečteno: 645x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,07 | Přečteno: 1197x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,60 | Přečteno: 1875x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1312x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 663x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Třetí stupeň poplachu, 13 jednotek hasičů. Na Zlínsku hoří kovošrot

4. května 2024  13:06

V Tlumačově na Zlínsku hoří kovový šrot, na místě zasahuje 13 jednotek hasičů. Vyhlášen byl třetí...

Čeho se bojíš? Pokud spadneš, vrátíme peníze, říká instruktor bungee jumpingu

4. května 2024

Živí se shazováním lidí z kaňonu, a tak ví o lidském strachu z výšek všechno. Nejslavnější...

KOMENTÁŘ: Malý český Pearl Harbor ve Vrběticích. Stát opakovaně selhal

4. května 2024

Premium Bezmála po deseti letech skončil případ výbuchu muničních skladů poblíž Vrbětic na Zlínsku. Česko...

Stát do dražby posílá přes 4 bitcoiny, vyvolávací cena přesahuje 6 milionů Kč

4. května 2024  12:59

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových chystá aukci 4,7 bitcoinu. Dražba odstartuje v 15....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik