Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Velká blogerská loupež odhalena!!!

  V čase vánočním nejsou všichni vůkol laskaví, hodní, milí. Nene, jsou mezi námi i lupiči a lidi zcela bez kapky slušného vychování

Jak to tak v tomhle období bývá, píšeme si a posíláme majlíky ještě mnohem víc, než je obvyklé. Moje pošta je taky plná různých adventních světýlek, štědrých andělů, co se jim sypou z rukávů dukáty, prasátek pro štěstí a dalších blbin, však to znáte. Přiznávám bez mučení, že je mažu a neposílám dál, ač riskuji, že nebudu mít štěstí, ani peníze, ani nic pozitivního.

Mezi těmi všemi prasátky a anděly mi kamarádky pošlou i něco ku zasmání a pro radost, co má hlavu a patu. Jako tuhle; dostala jsem mail se slibnou radou, abych u něj nejedla a nepila, což, jak jsem správně pochopila, mělo zabránit poprskání klávesnice a monitoru, jak je ten majlík vtipnej.

Rozklikla jsem a opravdu! Byl vtipnej! Byl to text kolegyně Zuzky Hubeňákové o tom, kterak se s manželem odstěhovala do Liberce. Textík mnou dobře známý, ale s radostí jsem si ho znovu přečetla. Jaké bylo moje překvapení, když na konci úryvku z knížky Vstupte bez klepání, chybělo cosi dost podstatného! Jméno autorky tam chybělo, nebo aspoň zdroj. Pod Zuzčiným textem se skvělo zcela jiné jméno a dokonce funkce té osoby – produkční. Produkční I. A.

To mě dostalo do spravedlivého varu, i sedla jsem a napsala dotyčné osobě tohle:

Vážená paní produkční,

nějak jste zapomněla napsat, že tenhle text  není váš, ale Zuzany Hubeňákové a je z knížky Vstupte bez klepání. Zuzka je blogerkou na iDnes.

Zuzana Zajícová

Neuplynula minuta a v poště mi přistála odpověď:

Vážená paní Zajícová,

neznám Vás, píšete mi a obviňujete mne z něčeho, do čeho Vám jednak nic není a druhak se Vaše tvrzení nezakládá na pravdě…což vnímám jako velmi drzé a neotesané chování!

Text jsem četla, zkopírovala ho do emailu, protože mne pobavil a odeslala jej svým kolegům.

Netvrdila jsem, že je můj, naopak jsem všem řekla, že jim posílám k pobavení něco, co jsem našla na FB, ať si to též přečtou.

Podle smajlíků za textem bych si tipla, že to byla Niki Grácová…..tedy jí dávám do kopie.

Tak tohle jsem nečekala! Myslela jsem si, já trubka, že produkční napíše něco jako…sorry, já nevěděla, omlouvám se, napravím to…že to našla na FB, potažmo smajlíky a nějakou Niki Grácovou jsem já pod textem neměla, ale to není zase tak podstatné, to mohl někdo smazat, než to přeposlal dál. Internetové vody jsou přece bezbřehé.

Po přečtení téhle odpovědi se mi zatmělo před očima a napsala jsem:

hmmm...no...drzé a neotesané chování za to, že jsem vám napsala, kdo je autorem textu???? Vy jste opravdu neskutečná....neskutečně arogantní

Odpověď produkční I. A. nedala na sebe dlouho čekat:

Přestože jsem nemusela, neboť Vám do toho vůbec nic není,  tak jsem Vám vysvětlila, jak to bylo……Vůbec nechápu, proč mi píšete….. přestaňte mne obtěžovat svými útočnými emaily.

Ani já jsem nebyla daleko od pádné odpovědi:

jestli to není tím, že jsem ten váš mail taky dostala. A pořád si myslím, že se mají uvádět autoři, jinak je to krádež, vážená produkční. A do toho mi tedy je.

A produkční:

Já Vám ho rozhodně neposlala…

Už jí došel dech, děvence. Asi jí napsala Niki, jak to s textem je…

Ale já si neodpustila mít poslední slovo:

měla byste vážit, co komu posíláte, zvlášť když text není váš a neuvedete autora nebo aspoň zdroj. Všichni si pak myslí, že paní produkční je fakt vtipná.... 

Měla byste si uvědomit, že maily se i přeposílají. Naši konverzaci jsem poslala autorce, třeba se tomu jen zasměje, ale třeba ne. Už mi laskavě neodpovídejte, jen si šlapete ve vlastním lejnu.

Internet je opravdu bezbřehý a lidi se domnívají, že co na něm naleznou, je jejich. Napsala jsem Zuzce a přeposlala tuhle výživnou korespondenci. Společně jsme si posteskly nad nevycválaností produkční  I.A.

V noci jsem místo spaní dumala nad tím, jak to teda vlastně je. A zjistila jsem, že z kolegyně Zuzky je zřejmě legenda! Její texty zlidověly, stávají se majetkem všech a nikdo za chvíli nebude vědět, kdo je jejich autorem! Taková lidová pokladnice bych řekla. A já nevím, jestli je to dobře, nebo špatně. Jestli mám Zuzce závidět, nebo jestli jí to  přát, jestli to je správné, nebo není…jsem vedle. Ale…ale stejně si myslím, že by produkční (a jí podobní) měla respektovat, kdo je autorem a nekopírovat bezduše cizí texty. Slušnej člověk by to dělat neměl…autorská práva se tomu přece říká.

 …na závěr chci ještě dodat, že pokud někoho zajímá  celé jméno produkční I. A., je k dispozici v kartotéce naší detektivní kanceláře Ostražitý zajíc.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 19.12.2016 9:14 | karma článku: 23,12 | přečteno: 792x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Jsem žádaná a žádoucí (malé vědecké pojednání)

Je o mě přímo boj. Nevěříte? Podám nyní důkaz a podrobně zpracovanou analýzu. Sběr materiálu je starý tři dny a já se tímto omlouvám, že jsem předchozí cenné materiály průběžně mazala.

6.5.2024 v 9:00 | Karma: 20,87 | Přečteno: 503x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,71 | Přečteno: 665x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,19 | Přečteno: 1207x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,65 | Přečteno: 1883x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1314x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Řidička vezoucí dítě obrátila auto na střechu, při nehodě zbořila cihlový plot

7. května 2024  14:17

Rychlá jízda zřejmě stojí za pondělní dopravní nehodou v Sedleci na Orlickoústecku. Řidička vezoucí...

Letouny F-16 budeme považovat za nosiče jaderných zbraní, varovalo Rusko

7. května 2024  14:14

Rusko bude považovat stíhačky F-16 americké výroby za nosiče jaderných zbraní bez ohledu na jejich...

Městské byty za úplatek. Soud popsal fungování mechanismu, dvojice se přiznala

7. května 2024  13:52

Městský soud v Brně dnes rozdal první tresty za korupci při přidělování městských bytů. Při...

Hokej pohlídá 1200 policistů. V sobotu je zaměstná derby na Letné a Rammstein

7. května 2024  13:04,  aktualizováno  13:34

Praha a Ostrava se skoro na tři týdny promění na hlavní města světového hokeje. Od pátku 10. května...

  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,54
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik