Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jste frustrovaní? Kopněte si do ČT!

Jo, to je stopro, to si ulevíte a nic se nestane. Klidně můžete praktikovat denně a hlavně tady na blogu. Čtenost i karma dosáhnou do blogerského nebe...

...rázem se ocitnete mezi nejčtenějšími, takže to máte hned dvě mouchy jednou ranou. Frustrace poleví a ještě naleznete spoustu čtenářů stejného ražení.

Hned na začátku musím zdůraznit, že v matičce televizi pracuji, a to drahně let. Mám k té značce, přiznám se, vztah vesměs kladný.

Prošla jsem různými profesemi – coby výtvarnice jsem malovala kulisy a spolutvořila tak vizuální stránku televizních pořadů, po revoluci jsem přešla do zpravodajství jako grafik, a štětce a barvy vyměnila za počítač. No a pak jsem se před pár lety ocitla zpátky ve scénice, ne jako výtvarnice, ale jako úřednice. To byl jeden z mála momentů, kdy jsem se na svou televizi trochu naštvala; to když mi zrušila v rámci rekonstrukce místo a já se stala z tvůrčí pracovnice kancelářskou myší. Nicméně všechno zlé je k něčemu dobré a mně se moje nynější práce líbí. Je to výzva, zvládnout všechny kancelářské úkony na mě kladené, a zvládnout je poctivě a se ctí.

Proto vstupuji na blogerský tenký led a píšu svůj možná ne zrovna objektivní názor. Mám ČT ráda. Její dětský kanál mě jako výtvarnici nadchnul a nejen mě, ale i ve světě jsou znělky a předěly a vůbec celá grafická stránka tohoto kanálu velmi ceněny.

Cokoliv se ve světě uděje za malér, sleduji na ČT24. Hysterické komerční zpravodajství, lačnící po krvi mi nevyhovuje. Nutno podotknout, že ne všechny reportáže mi na naší televizi sedí, taky bych radši viděla víc starších a zkušenějších redaktorů, mám výhrady k češtině a někdy ke grafické stránce. Ale nikdo není dokonalý a já tvrdím, že lepší zpravodajství na našich kanálech nenajdu.

Natáčené seriály a televizní filmy se mi líbí tak…napůl. Rapl mi přijde srandovní se svým stylem ala drsná severská detektivka v české kotlině, Mattoni mě nadchl. Takže asi tak. Za vším ovšem jako starý televizní pracovník vidím velký kus dřiny, obětavost všech, co díla tvoř. Problém největší vidím ve scénářích. Dobrý scénář je prostě základ. Lapidárně lze říct, že když se mi to nelíbí, tak se nekoukám. Knížka je stejně nejlepší.

Televizní tvůrci jsou lidi stejně jako diváci. Kdo nedělá chybu, ať hodí kamenem, a to není podle mě nikdo. Je snadné kritizovat a psát posměšné blogy, když se to dnes smí. Zapomínáme, že byly doby, kdy se nesmělo nic, jen držet hubu a krok.

Článek jsem napsala po přečtení blogu Martina Brauna „Chcete propadnout depresím? Sledujte ČT“. I já jsem mu, bohužel, zvedla čtenost. Jeho kritika je dle mého soudu opravdu známkou frustrace a já si pustila znělku letošní Zlaté Prahy, viz zde:

http://www.ceskatelevize.cz/specialy/zlatapraha/cs/2016/video/98-oficialni-upoutavka-53-rocniku-festivalu/

Mně se líbí. Jako výtvarnici, zpěvačce i jako divačce. Deprese by mi působily zcela jiné věci než je koukání na televizi, naštěstí pro mě k nim nemám sklon.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Zajícová | pátek 23.9.2016 9:00 | karma článku: 29,98 | přečteno: 2420x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Jak jsem způsobila mezinárodní ostudu

Nedá se nic dělat, je to tak. Způsobila jsem mezinárodní ostudu a zapříčinila totální neúspěch našeho kulturního vyslance v senzačním a jedinečném velkopořadu Eurovision Song Contest 2009...

10.5.2024 v 9:50 | Karma: 29,32 | Přečteno: 2163x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jsem žádaná a žádoucí (malé vědecké pojednání)

Je o mě přímo boj. Nevěříte? Podám nyní důkaz a podrobně zpracovanou analýzu. Sběr materiálu je starý tři dny a já se tímto omlouvám, že jsem předchozí cenné materiály průběžně mazala.

6.5.2024 v 9:00 | Karma: 23,31 | Přečteno: 638x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 28,34 | Přečteno: 692x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,20 | Přečteno: 1224x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,65 | Přečteno: 1897x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Atentátník je na svůj čin hrdý. Obvinili ho z pokusu o vraždu, hrozí mu doživotí

16. května 2024  10:44,  aktualizováno  11:21

Aktualizujeme Slovenská policie obvinila jednasedmdesátiletého Juraje C. podezřelého ze středečního útoku na...

Tragická eskalace, Fico k polarizaci a nenávisti přispěl, píší ve světě

16. května 2024  10:23,  aktualizováno  11:04

Od návratu Roberta Fica do pozice slovenského premiéra v zemi stoupalo napětí, středeční útok na...

Německý parlament zbavil Bystroně imunity, policie prohledala jeho kancelář

16. května 2024  10:55

Spolkový sněm zbavil imunity poslance Alternativy pro Německo Petra Bystroně. Bavorský zemský...

Policistu, který opilý zaklekl 19letou dívku, propustili. Partnerka je mimo službu

16. května 2024  9:22,  aktualizováno  10:43

Policista, který v únoru uniformovaný v opilosti na pražském Smíchově brutálně napadl a zaklekl...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 431
  • Celková karma 30,08
  • Průměrná čtenost 1253x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik