Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mám ji tak akorát

No, prý dokonce větší než většina holek. Ale já si teda myslím, že bych ji mohla mít ještě větší. Protože čím větší, tím lepší. To je bez diskuse.

Po tolika letech dřiny a odříkání bych se divila, kdybych ji měla malou. To bych si nezasloužila!  Prostě abych vám to tak nějak naznačila; mám ji větší, než je průměr a menší než bych si přála. A pokud vás napadají hanbatý představy, tak to ne! Řeč je tady o zcela prozaické a přízemní záležitosti! Jsem sice zasloužilou údernicí po mnoha stránkách, to zase jo, ale já mám na mysli  - rentu! Jojo! Už rok pobírám rentu, co jsem si ji fakt zasloužila poctivou prací pro blaho lidstva. Televizního lidstva. Je větší než průměr, ale co bych to nepřiznala, mohla by být ještě větší. Jako mají třeba vojáci a policajti a bývalí estébáci a tak. Pochybuju, že by třeba ti posledně jmenovaní pracovali pro blaho lidstva jako já.

Jelikož kromě renty mám i hypotéku, jsem pořád  pilně pracující včelka, i když jen napůl. Jako chytrá horákyně. Pracuju i nepracuju. Jen dvacet hodin týdně, a to je přesně polovina, co dřív.

Myslela jsem, že budu mít víc času na psaní, zpívání, zvěř, zahradu, výlety, cestování a koneckonců i na pana Zajíce. Prdlajs! Nemám! Nestíhám! Zjistila jsem, že kancelářská práce je sice zdraví k neprospěchu, zádíčka trpí, hlavička pobolívá, leč má to taky svoje výhody. Například jsem byla neustále na počítači, a to nejen pracovně, ale i takříkajíc pokoutně. Když jsem si chtěla trochu odfrknout od kancelářské rutiny, mrkla jsem jedním očičkem na blog, popřípadě si poznamenala ve Wordu nějakou brilantní myšlenku. A to teda jako rekvizitářka na pořadu Sama doma nemůžu!  Svých pět hodin denně věnuju cele práci! Nespočinu na židli, natož pak u počítače! Nevěřili byste, co je to za kvapík připravit ku spokojenosti štábu a posléze diváctva plac. Dřív jsem myla nádobí doma, teď ho myju i v práci. Dřív jsem vařila kafe jen sobě, panu Zajícovi a občasným návštěvám, teď celému štábu! Taky lítám s koštětem, tahám nábytek, aranžuju kytky, hlídám dítka moderátorkám, nosím žíznivým vodu, zkrátka paní Zajícová – Ferda Mravenec a Brouk Pytlík v jednom.

Dřív jsem si prostě zamkla kanclík a odebrala se na oběd, teď v poklusu do sebe kopnu tak akorát jogurt.

Nestěžuju si, to ne! Mě to baví, je to bezva práce na závěr pracovní kariéry v médiích. Slibovala jsem si od své nové činnosti, že zhubnu. To by bylo, abych nesundala pár kilo v kanceláři nabytého tuku! Uplynuly dva měsíce, a co myslíte? Ani deko…to prostě není spravedlivý!

Mám oprávněnou obavu, že až přestanu lítat po studiu a opravdu začnou požívat zaslouženého odpočinku, přiberu. Jediné, co mě může spasit, bude nedostatek peněz. Já ji mám sice větší než je průměr, tu rentu, ale mám taky hypotéku. A ta mi schramstne půlku mé zasloužilé rentičky. Takže až nebudu stíhat cvrkot v práci, přešaltuju se na jinou stravu. Biologickou. Začnu pojídat lupení, jako správná paní Zajícová, dokud nesplatím tu zatracenou hypotéku.

Musím doufat, že pan Zajíc vydrží v práci co nejdýl, protože, přiznejme si to narovinu, lupení není to pravý ořechový. A taky má hypotéku, pan Zajíc. Pěkně jsme se podělili – každý má tu svou.

Jo a pro ty zvídavé čtenáře, kteří měli ty hanbaté myšlenky na počátku mé zpovědi – tak vězte, že ji mám – akorát…

 

 

 

 

 

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 30.10.2017 11:29 | karma článku: 23,18 | přečteno: 1338x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,00 | Přečteno: 1165x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,54 | Přečteno: 1859x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma: 32,21 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik