Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Někdy je to pěkná šichta, ta dovolená

   A někdy je to taky složitý se vůbec na  dovolenou dostat. Jako letos my s panem Zajícem. Ono to vypadá jako nejlehčí úkol na světě, ale někdy se to všechno proti vám spikne.

O prázdninách jsme vyrazili po vlastní ose do Rakouska k jezerům a ke kamarádce Evě. Narozdíl od loňské rakouské výpravy  auto nás tentokrát zcela příkladně dopravilo tam i zpět. Jestli to není tím, že jsme jeli mercedesem! Jo! Pan Zajíc zakoupil mercedes, co má sice deset let, ale údajně nás přežije. No, já se chci dožít vysokého věku, tak nezbývá než doufat, že v továrně na mercedesy rozumí své práci. Vloni jsme se vezli v našem fiátku, co má už let šestnáct. Hned u prvního jezera jsme museli, tedy pan Zajíc musel měnit dvě kola! A když jsme potom na podzim letěli k moři, fiátek se rozhodl počkat na nás na letišti, a to přímo u vchodu do terminálu. Celou dovolenou jsme trnuli, kolik nás tenhle fiátkův vrtoch bude stát. Kterak jsme dovolenou vloni prožívali - zde:

http://zuzanazajicova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=554645

K moři lítáme vždycky na konci sezóny. Má to spoustu výhod; málo lidí, není takový vedro, ceny příznivé a prodloužíme si léto. Samá pozitiva!

Letos jsme trochu na štíru s penězi – to víte, i starý mercedes něco stojí, a tak naše volba padla opět na Turecko. Nejlevnější a moře je tam krásný. Tak jsme se virtuálně vypravili vyhledat nejkrásnější a zároveň cenově příznivý zájezd v kategorii last minute. Nalezli jsme, objednali, zaplatili. Čekala na nás dovolená snů v hotelu hned u moře, se spoustou bazénů, v krásné zahradě. To jsme si aspoň mysleli…

Tři týdny před odletem mi přistál v poště omluvný mail. Onen hotel se rozhodl ukončit dřív sezónu. Aby nám to nebylo líto a nepřišli jsme o zážitky, bylo nám ve stejném mailu nabídnuto místo jiné – ještě krásnější a o hvězdičku kvalitnější! No neber to! Tak jsem potvrdila, že jo, že se obětujeme, a že bereme i tenhle hotel.

Čtrnáct dnů před odletem mi v poště přistál další omluvný mail. Letiště Bodrum z technických nebo jakých důvodů nebude v našem termínu přijímat lety. Bude uzavřeno. Aby nám to nebylo líto, bylo nám v tom samém mailu nabídnuto hotelů hned několik ještě o hvězdičku lepších, na Turecké riviéře. No neber to! Tak jsem vybrala ten nejkrásnější a povrdila, že jo, že i tentokrát se obětujeme.

Pan Zajíc byl ovšem skeptik. Něco se mu nezdálo. Ceny oněch hotelů v nabídce byly závratné. I zavolala jsem pisatelce mailu.

  „Dobrý den, prosím, manžel se obává, že budeme muset doplatit hotel, co jste nám nabídla jako náhradní řešení.“

  „Dobrý den, ničeho se neobávejte, tohle jde za cestovní kanceláří, moc se omlouváme za potíže, ale nebojte se, pro vás cena zůstává.“

Tomu říkám korektní jednání! Poletíme na dovolenou do hotelu s pěti hvězdama a pěti bazénama, co bychom na něj v životě neměli! A hlavně by nás ani nenapadlo o něm uvažovat!

Týden před odletem mi přistál v poště mail, v mobilu sms, v Messengeru zpráva.

I zavolala jsem  pisatelce všech těch mailů a sms a vzkazů.

  „Dobrý den, paní Zajícová, manžel měl pravdu. Budete muset doplatit  20 tisíc, zadarmo byl jen převod.“

A v ten moment já, empatická a asertivní osoba, jsem se naštvala a byla jsem velmi do mobilu odměřená.

Ano, uhodli jste. Rozhodně jsem odmítla zaplatit za týden u moře cenu, která se rovnala dvojnásobku ceny původní jen proto, že nějaká…blondýna v cestovce si neověřila skutečnosti a nabídla mi hotely zcela mimo moje finanční možnosti!

Slečna se sice pořád omlouvala, leč trvala na doplatku. Tak jsem jí doporučila, aby mi štandopéde poslala nabídku, odpovídající mým možnostem a požadavkům. Chtěla jsem hotel u moře a za cenu původní.

Slečna se snažila. Během pár minut mi v mailu přistály na výběr čtyři hotely, cenově lehce nad mou původní cenou.  Všechny vzdálené od moře 600 metrů i víc…

Tak jsem jí zavolala, aby se už nenamáhala a poslala mi zpět peníze, že si dovolenou vyřešíme bez ní.

Tak jsme se s panem Zajícem sebrali, odebrali se do konkrétní cestovky, na tu původní, co zajišťuje výběr z mnoha cestovek, jsme se vykašlali.

V konkrétní cestovce jsme si vybrali a letíme pozítří na Tureckou riviéru do hotelu, co normálně stojí pro nás velké peníze, ale v nabídce na poslední chvíli ho zlevnili o 35 procent. Takže jsme se vešli do akceptovatelné ceny.

Naše dovolená má jeden mráček na jinak azurovém nebi. Peníze za tu první dovolenou mi ještě nedorazily. Nezbývá než doufat, že slečna, co to tak zvorala, není defraudantka a peníze mi pošle. Protože jsem tak trochu bez prostředků, jelikož mi dorazil nedoplatek za elektriku. No jo, zima byla tuhá a dlouhá. Nicméně týden na Turecké riviéře máme o stravu a teplo postaráno a až se vrátíme domů, běda slečně z Invie, jestli nebudu mít na účtu peníze! Napíšu o ní zdrcující článek na blog!

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 2.10.2017 11:12 | karma článku: 25,11 | přečteno: 1053x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 32,87 | Přečteno: 1161x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,49 | Přečteno: 1855x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma: 32,21 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  16:13

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Vláda je pro preventivní zadržení zbraně. Podezřelé nákupy se mají hlásit

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  16:10

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

ÓČKO rozšiřuje spolupráci s influencery, odemyká jejich prémiový obsah

24. dubna 2024

ÓČKO prohlubuje spolupráci s předními českými videomakery a podcastery. V novém projektu O UNLOCKED...

Z léčebny za odměnu do fast foodu. Obézních dětí přibývá, i kvůli rodičům

24. dubna 2024

Premium Dětí s obezitou přibývá. „Z naší praxe nic nenasvědčuje tomu, že by se situace měla lepšit, spíše...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik