Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Trampoty jednoho režiséra, aneb Veselé historky ze života

Pokaždé, když k nám na grafiku zavítal Čárlí, měli jsme hned všichni lepší náladu. Čárlí se jmenuje Charialos neb je původně Řekem, ale nikdo mu jinak neřekne než Čárlí.

 

Tak tedy narozdíl od jiných pánů režisérů, kteří na nás tak trochu koukali svrchu, je Čárlí milý, příjemný a hlavně vtipný a my se pokaždé těšili na jeho veselé historky z natáčení i ze života.

Čárlí je navíc moc šikovný a pracovitý režisér, a tak není divu, že měl na starosti i takovou pecku, jako byl přenos mistrovství světa v Liberci.

Navíc je náš oblíbený režisér taky velmi zodpovědný a svědomitý. Vypravil se tedy daleko před termínem vysílání na průzkum terénu. Vyzbrojil se důkladnou zimní výbavou, obzvlášť na obuvi si dal záležet, neboť hodlal celou trasu projít pěšky, prostě ohmatat si terén, aby přesně věděl, kde, co  a jak.

Běžecký okruh ve Vesci si nechal na samý závěr. Statečně pochodoval zimní krajinou, přemýšlel, kde budou stanoviště kamer, vrýval si do paměti každý detail. Protože je to starý poctivý pracant, nevšímal si ničeho, co se přímo netýkalo jeho odpovědné práce.

Poněkud utrmácený, leč spokojený, dorazil do cíle. Tam na něj čekal zbytek štábu.

Čárlí nadšeně rozkládal, jak to všechno při přenosu bude, ale jeho spolupracovníci  místo soustředěného naslouchání koukali do země.

  „Tak co je?" všiml si po chvíli Čárlí, „vy mě neposloucháte! A kam pořád koukáte?"

Ostatní se začali smát a jen ukazovali dolů na nohy pana režiséra. A pan režisér žasnul. Měl sice na nohou nové zimní boty, leč bez podrážek. Ty ležely kousek vedle ve sněhu. Prostě ten sajrajt umělý sníh ty nové boty zdecimoval.

Když nám Čárlí svoji novou historku vyprávěl, dotázali jsme se, co s novou zimní obuví podnikl dál, jestli ji reklamoval.

„No, učinil jsem pokus najít paragon," posmrkával nastydlý Čárlí, „ale já nic nevyhodím. Mám doma pytel paragonů a hlavně jsem zapomněl, kde jsem ty boty koupil. Našel jsem asi dvacet paragonů od bot a na všech bylo napsáno: velikost 42, cena 1500 kaček. Já si totiž zásadně kupuju boty za 1500 kaček," smutně konstatoval Čárlí a vypadal spíš na ulehnutí do postele, než na běhání po reklamacích. Odešel od nás s tím, že jde k paní doktorce, aby ho dala do kupy před slavným přenosem.

Za pár dní  přišel Čárlí na grafiku a sesul se do křesla snad ještě víc nastydlý než před týdnem.Všichni jsme ho moc litovali a divili se, že mu paní doktorka nepomohla. Čárlí se chvíli ošíval a pak z něj vypadlo přiznání.

  „Já jsem k paní doktorce šel, předepsala mi antibiotika a kontrolu za týden. No a já jsem poctivě užíval ty léky, ale bylo mi pořád hůř. Tak jsem za ní šel znovu a ona to nemohla pochopit, jak je to možné. Jenže ona mě tak trochu zná, tak mi řekla, abych jí ty prášky, co je užívám, ukázal."

  „No a v čem byl problém?" tázali jsme se zvědavě.

  „Vy se mi budete smát, stejně jako paní doktorka," ošíval se Čárlí.

  „Nebudem, nebudem, honem, jak to bylo?"

  „Paní doktorka nevěřila vlastním očím, já jsem týden poctivě užíval prášky našeho psa. On má ekzém."

  „A co pes?"

  „Tak tomu se ekzém vůbec nezlepšil, protože jsem mu týden dával ty antibiotika. Dneska s ním mám jít na kontrolu. Už to vidím, jak budu doktorovi vysvětlovat, že jsem psovi sežral prášky."

Čárlí nám ještě svěřil, že mu ty psí prášky vůbec nechutnaly, že byly veliké asi jako pětikačka a strašně drhly v krku. Zato psovi se ty jeho malinké kuličky prý polykaly jako nic.

Tehdy mu  správné prášky zázračně zabraly, přesně jak předpokládala paní doktorka. A taky Čárlího pes už měl ekzém raz dva vyléčený, jen ty prášky mu prý zdaleka tak nechutnaly, jako ta antibiotika.

Dávno nepracuju ve zpravodajství, ale s Čárlím se vídám i dnes. Tak, milí sportovní čtenáři, až budete sledovat sportovní přenosy, nebo vy, milé dámy,  magazín Sama doma, který můj oblíbený režisér taky občas režíruje, vzpomeňte si na našeho Čárlího. Je s ním pořád stejná legrace jako kdysi a boty má pořád velikosti 42.

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 25.9.2017 9:11 | karma článku: 20,66 | přečteno: 643x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,00 | Přečteno: 1166x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,54 | Přečteno: 1859x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 657x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma: 32,21 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb zápolí v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:13

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik