Diskuse

Do tepláků!

Foto

Tak za A, Zuzanka byla kočka. Za B, Zuzanka měla výběr, dva druhy tepláků, dva druhy punčocháčů. Za mě byl pouze jeden druh obojího, tlusté tepláky dole s gumou a hrubé béžové punčocháče. Teď mám výběr obrovský, nakupovat v teplákách nepůjdu, ale na procházku klidně. S běháním v mém věku je to slabší. Jinak hezké čtení.

Vašek

PC

Mám na to úplně stejný názor.

Celkově mi připadá, že potkávám čím dál tím méně elegantně, vkusně oblečených lidí, a týká se to jak mužů, tak žen.

P.S. Pod pojmy 'elegantně a vkusně' nemám na mysli saka, kravaty apod.)

Foto

V plavkách jako na molu, jen pro vyvolený, ale ani v teplákách bys jistou eleganci nepozbyla

Foto

nojo, byla jsem hodně dlouho štíhlá...ale čas nezastavíš

Foto

Ty punčocháče byly mor. Ovšem kdo říká, že je nikdy nenosil, ten je nosí dodnes.

Foto

Ovšem punčochy s podvazkovým pásem měly své kouzlo

Foto

Ano, tepláky nosí i někteří studenti (tedy i mimo hodiny tělocviku) a mně se to dost nelíbí. Už jsem ve třídě zažila i spodek od pyžama s medvídky a poslední kapka k teplákovým outfitům jedné mé bývalé studentky byla jakási souprava s jeleny nebo co. To už jsem naznačila zmíněné "teplákové krasavici", že by bylo fajn dorazit alespoň k maturitě v něčem slušnějším než v teplákách. Dost se divila, v čem je jako problém...

Díky za fajn článek, Zuzko.

VK

Často je vidět mladá sebevědomé dáma s luxusní kabelkou přes rameno, nalíčená, navoněná(luxusní parfém) a je v teplákách, byť také luxusních , ale v teplákách

Foto

Tepláky dlouhý, legíny kratší, ale vylézat v tom maximálně s košem.

Foto

Krásné retro vzpomínky, Zuzano. Díky

VF

Víte, co byly trikoty? Děs! Celotělový obleček s dlouhými rukávy, nohavičkami po kolena a se zapínáním na zádech. Pak následovaly Vámi popsané tepláky. To už byl pokrok! Přesto nám soudruh ředitel jedenáctiletky v roce 1957 zakázal nosit tepláky do školy.

  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik