Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D50a14v32i31d 80V49l92k

3. 1. 2024 13:38

Krasavec kocour

0 0
možnosti
Foto

😀Nějak nevím, jestli se smát, nebo tě litovat. Protože prát čokoládu z peřin bych nechtěla.😀

0 0
možnosti
MV

ja osobne mam za to, ze by se Mozartovy koule mely pridat k divum sveta

krasnej rok, Zuzo!

1 0
možnosti
Foto

V posteli bys je ale nechtěl. Bezva rok, Máro!

0 0
možnosti
Foto

Vše nejlepší a hodně zdraví do nového roku vám oběma!

1 0
možnosti
Foto

Díky, vyřídím šéfovi

0 0
možnosti
Foto

Nuž, je to šľachtic a má svoje móresyPobavilo a krásne fotky. Prajem všetko dobré do nového roku.

1 0
možnosti
Foto

Ale Zuzi, vždyť on pečuje o Tvé zdraví a těmi rozměklými kuličkami se Ti postaral o jemnou bahenní masáž páteře.

2 0
možnosti
Foto

Však se mi taky krásně spalo

1 0
možnosti
Foto

Modrokým a plavovlasým se odpouští všechno i Mozartovy koule v posteli Tak ať se ti v novém roce daří

1 0
možnosti
Foto

Já Finnovi samozřejmě odpouštím a dnes mě ty koule pobavily

0 0
možnosti
Foto

Paráda...nic měně kdybys věděla s čím vším jsem už spal

1 0
možnosti
Foto

Chápu, mám starého pejska.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

S pejskama je taky legrace, měla jsem dvě kníračky

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik