Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já jsem na letošním večírku tančila se starostou, mluvila s nejblíže sedícími a zpívala se všemi.

0 0
možnosti

Moc hezké, Zuzi. Krásně si to užij a těším se, až nám ukážeš obdrženou propisku :-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, ty si sebavedomá žena, želám krásne vianoce a príjemné chvíle v divadle i v zbore

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, ač na všech setkáních jsem už skoro nejstarší, vůbec to neřeším. Na blogerském srazu mě těší, že je Honza P. přede mnou o tři dny a to mi stačí hlavně klídek a pohodu a zdraví !!!!!

0 0
možnosti

J47a77n 44M95a55r80e26k

19. 12. 2023 16:37

Se svým vzhledem...hezkostí...krása tu zní dost patheticky... si nemusíte Zuzanko dělat vůbec starosti. Myslím si osobně, i když vás moc neznám, sešli jsme se jen jednou v Demínce, že nejen váš motor, ae ani karoserie nemají chybu. Příjemné vánoce a moc dobrého v roce 2024 přeje Honza.

1 0
možnosti
Foto

Jééé, děkuji, nebojte, já si moc hlavu nelánu, já jsem ráda, že žiju

0 0
možnosti
Foto

Letos jsem byla jen na jednom.

0 0
možnosti

E45v22a 49J16u56s36t74o26v84á

19. 12. 2023 13:32

Já že ty, na kterých jsem nebyla

0 0
možnosti

Nejlepší večírek - 27. 10. 2023 !

Sešli jsme všichni krásní a mladí osmdesátníci.

3 0
možnosti
Foto

Nejkrásnější jsem na všech, nejmladší bohužel na žádném.

Vašek

4 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik