Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už máš tú pohodu v sebe, dala si ju do slov a priam srší z každej vety blogu, nech sa ti Vianoce vydaria podľa predstáv. PS: a krásne foto samozrejme

1 0
možnosti
LM

Přemlouvam se take k pečeni, ale moc dobře vim, že když začnu, budu šťastná, protože, to jsou ty vánoce, k tomu muzika, či film. Paráda krásný článek

1 0
možnosti
Foto

přesně... děkuji za pochvalu

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, krásné vzpomínání

1 0
možnosti
Foto

Jo... škoda, že v Praze nebývá sníh tak jako bývá u nás...

0 0
možnosti
Foto

Jo, jak člověk nasbírá různé party, těch předvánočních akcí je husto. Právě mi došlo, že tu mám i pár těch starých ozdob. Ale spíš si ozdobím jen větev do vázy.

2 0
možnosti
Foto

Vypadá to na pěkné Vánoce

1 1
možnosti
Foto

To mi připomíná, když se po štědrovečerní večeři sebralo nádobí a babička se postavila odhodlaná pomoci ke dřezu, vždycky pravila : "Tak jdu umejt ty střepy!", A maminka tiše zaúpěla, protože věděla, že bude muset odepsat nějaký kousek z parádního servisu. Bohužel se nedochoval do dnešních dob ani jeden kus a já jsem rád, že jsem při vyklízení bytu zachránil a vzal si alespoň jeden kompletní příbor z rodinného kompletu).

1 0
možnosti
Foto

Hezké vánoce Zuzko,

vím, že se asi uzpíváš a tak kdyby jsi už nemohla, nebo chtěla slyšet něco jiného přikládám Jablkoň. Já si to pouštím k pečení, zdobení a někdy i během roku.

https://www.youtube.com/watch?v=H5-CO0lVpaA

0 0
možnosti
MV

jo vanoce...

kazdymu, jak je ma rad

my zrejme zmizime na nejakej ten ostrov - opustenej nebude, ale bude tam teplo

at vam to zpiva a ouska navstevniku koncertu at si uzijou, Zuzo

2 0
možnosti
Foto

moc pěkné vzpomínání.

Já se na letošní Štědrý den těším moc.

1 0
možnosti
Foto

tak hlavně aby ti to vydrželo

1 0
možnosti
Foto

J85a25n 16P48r94a37ž23á60k

27. 11. 2023 10:29

bezva článek, Zuzi, přeji Ti krásný advent.

1 0
možnosti
Foto

I tobě a Soně a kočičákům přeju

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik