Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J19a89n 39M25a82r32e79k

24. 8. 2023 20:11

Zdravím vás paní Zuzano....na jedné vaší fotce jsem zahlédl helmu německého wehrmachtu. Jestli to byla opravdu orig. helma, měla jste jí prodat jinak. Tady v Kanadě se německé helmy prodávají na trzích až za 1000 dolarů.

0 0
možnosti
Foto

Na blešáku můžeš najít i skutečný poklad - viz tvůj krásný hrneček.

0 0
možnosti
Foto

Byly tam krunýře z živočichů pod citesem. Doufám, že měli povolení k prodeji.

0 1
možnosti

Fotky mají duši. Moc hezký blog!

0 0
možnosti
Foto

Pampalini zaplesal :-). Často se stává, že když se člověk překoná, je příjemně překvapen. Karma, Zuzi :-). Kostky mě vrátily do dětství.

0 0
možnosti

D72a50v53i71d 86V67l84k

21. 8. 2023 13:59

Cibuláček za deset? Skvělý kauf

2 0
možnosti
Foto

žejo, dala jsem mu dvacku, pán byl úplně dojatej

1 0
možnosti
Foto

Tak vidíš, máš nepoznaný zážitek a navíc sis koupila krásný hrnek. Pokud jde o ty fotky, tak super. Když chci fotit a nebýt u toho nápadný "střílím mobilem od boku." Vypnout zvuk, a potom rovnat a ořezávat, občas se něco uloví.

Jinak s cirkusem to mám kvůli zvířatům úplně stejně

1 0
možnosti
Foto

Jo, tam se najdou věci... I když zrovna ty mušle vypadají spíš jako takové ty suvenýrové, co se prodávají na promenádách u moře. Ale ten motýl u nich, ten by se u nás líbil.

2 0
možnosti
Foto

Na blešáku u Elektry jsem byl před více než 4 lety, protože v jednom stánku se angažovala tehdejší kamarádka. Celý ten blešák mě pohltil a cítil jsem, jako bych se ocitl v jiném vesmíru.

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik