Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tomu rikam soustredeni!!!

krasny

0 0
možnosti
Foto

Mě dorazila ta krupice a rýže v záhonu. Solární lampičky jsem zrovna vyzkoušel na skalce a snad to není takový nevkus jako trpaslík za plotem.

0 0
možnosti

Výborné, Zuzano. Fotky i povídání. Jen ve zpěvu, jen ve zpěvu...

1 0
možnosti
Foto

Díky, jen mě mrzí, že nemůžu na blog napsat všechno

0 0
možnosti
Foto

Zuzi, jak vyprávějí i fotografie, tohle byla moc pěkná dovolená. Je skvělé, že jste ve sboru skvělá parta!!!

0 0
možnosti
Foto

To jsme! Ale to se musí zažít, vyprávění prostě nestačí a některé příběhy se napsat ani nemůžou

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy jste si to užili. A já budu přemýšlet, kterou z píseckých restaurací jsi navštívila. Protože ta pověstná dlouhými čekačkami už asi dvacet let to evidentně není.

2 0
možnosti
Foto

Povím ti to - Kozlovna u Plechandy

2 0
možnosti
Foto

Krásné, Zuzko.

Už jste někdy spali v klášteře v Broumově? Tam jsou ale WC a sprchy na společné chodbě, jinak romantika.

1 0
možnosti
Foto

Nene, mrknu na něj dík za pochvalu

1 0
možnosti

Teda, ale vy máte procouranou tu naši zemičku ... Tiše závidím...

my jsme s naší Fabrikou taky hodně cestovaly. Na jaře do přírody a na podzim hrady a zámky. Moc velké díky, že nám umožňujete náhled do vašeho cestování. No, určitě by bylo prima poslechnout si i váš zpěv. Díky ,díky, díky .... ......

2 0
možnosti
Foto

Tak se mrkněte na naše stránky a přijďte na náš koncert

1 0
možnosti

Paráda

Ovšem oproti cestovním zážitkům a z toho vyplívajících návodů ke správnému vnímání událostí od blogera toku je to slabota.

Jsem rád, že jste jaká jste.

1 0
možnosti
Foto

Díky i když bych teda mohla být lepší, znám svoje slabiny

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik