Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za minulého režimu to bylo složitější, protože jejich profese oficiálně na odvodech nebyla plnohodnotná. V 90 letech bylo soc. pojištění dobrovolné. A podstatné je kolik toho odvedli na soc. pojištění a ne celkově.

0 0
možnosti

I16v22a56n40a 91L34a17n91c20e

12. 6. 2023 14:56

Poslouchala jsem pořad, kde jsou jmenovitě uváděni američtí bilionáři, stejný způsob provádějí i milionáři, kteří daně vždycky oblafnou, zařizují si spoustu neziskovek, ze kterých si přesouvají peníze, a co nestačí zašantročit do neziskovek, tak si odvedou do danˇového ráje.

Takže, kdo opravdu odvádí daně je asi pouze střední třída, která má nad sebou "hůl"...

1 0
možnosti
Foto

Nuž zrejme takmer každá celebrita z akejkoľvek oblasti by chcela mať svoj súkromný daňový raj, lenže ak majú domincil v ozajstných daňových rajoch ako Monako atď tak ani žiadne dane neplatia...

1 0
možnosti

Jo.jo to chápeme všichni, jenom celebrity ne.... Ale oni nechápou, že oni žily v lepších podmínkách a měly lepší dovolené...

Trochu je omlouvá, že tyto úvahy z nich tahají novináři ...

0 0
možnosti
Foto

Tak Vondráčkovou bych do toho netahal.V podstatě mám stejný problém jako ona:Před rokem 1

989 mi někam záhadně zmizelo 5 odpracovaných let.Pracoval jsem platil a nic.Ve svem mladí jsem si pochopitelně výplatní pásky neschovaval.A teď mám problém.Tovarna kde jsem pracoval už neexistuje a žádné doklady kterými bych potvrdil své zaměstnání už nikde nejsou...

3 0
možnosti
Foto

Ano, já jaem měla kliku, každý odpracovaný den jsem měla zaznamenaný. Můj jediný zaměstnavatel televize byl poctivý. Ale od roku 1989 byli umělci na volné noze a jejich finance v jejich rukou. Záleželo na nich, kolik z výdělků zdaní. Mě jen trochu dráždí to fňukání

2 0
možnosti
Foto

Problém je v tom, že my nevíme, jak to tenkrát fungovalo.

Každý umělec musel být někde registrovaný. Otázkou je kdo a jak za něj platil daně, nebo zda to byl "OSVČ" systém, který známe my dnes.

Čili co a jak platil Pragokoncert např. a jaký byl způsob výplaty resp. srážek z honorářů.

Protože pravda může být i taková, že s likvidací Pragokoncertu byly zlikvidovány i doklady o placení státu.

A kdo z nás si, ruku na srdce, schovával celý život nějaké výplatní pásky apod.?

Možná se mýlím. Ale, objektivně vzato, bych se asi přinejmenším zamyslel.

3 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, ovšem ještě bych podotkla, že herci a zpěváci dostávají tantiemy, což ovšem s důchodem nijak nesouvisí.

1 0
možnosti

Odváděl jsem státu 44 roků do přiznání důchodu, odvádím státu

10 let po přiznání důchodu a nestěžuji si na výši důchodu.

Nicméně na měsíční pobyt na Floridě dvakrát za rok nemám jako H.V. Takže stížnosti ,, celebrit" tohoto druhu ani nečtu.

5 0
možnosti
Foto

Mě spíš napadlo, nakolik ten důchod taková Helenka vůbec potřebuje? Nemá snad vyděláno?

5 0
možnosti
Foto

Tak ona ho jistě nepotřebuje.Slo ji o princip.Neni sama kdo má problém dokázat odpracované roky před rokem 1989...

0 0
možnosti

Přesně. A to jste ještě zapomněla na chudáka Krumpolce, který musí za každou cenu držet v Praze obrovský byt.

2 0
možnosti
Foto

Nevím jak celebrity, ale já jsem to měl tak, že když jsem si šel v roce odpovídajícím odchodu do důchodu na ČSSZ penzi zařizovat, byl jsem pochválen. Takové mají prý nejraději. Proč? Především: celoživotně jeden hlavní zaměstnavatel. Obrazně řečeno, křeslo na které jsem 1. ledna 1980 usedl, jsem 24. 12. 2019 definitivně opustil (předtím bylo studium a vojna). Od 1. 1. 2020 jsem tedy v penzi (dny mezi 25. 12. až Silvestrem 2019 zahrnovaly svátky a zbytkovou dovolenou). S výměrem jsem spokojen, má žena také (s mým výměrem), čili vyžijeme. Bez dluhů, hypoték a jiných zátěží. Pravda, nemáme koně jako Kordula od paní Žilkové. Na brigádu to zatím nevypadá. Stejně jako autorka článku si myslím, že si svoji solidní penzi zasloužím a že státu nic nedlužím. Toť vše. Snad jen: nejdu-li o žebrácké holi já, neměly by jít ani celebrity.

15 0
možnosti
Foto

Mám to úplně stejně. Jen mám kocoura, ale ten nepoměrně míň žere než dva koně

10 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik