Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ááách ty vzpomínky... děkuji, Zuzko

2 0
možnosti
Foto

Já jsem za cucfleky na krku dostala doma pár facek.😀

1 0
možnosti
Foto

krásné vzpomínky a závěr. Po kardiografu si alespoň můžeš vzpomínat.

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, bože můj, toho spolupracovníka bych umlátila vodovkama.

S EKG to mám stejně, ale erotického na tom fakt není nic .

4 0
možnosti
Foto

Vodovkama nene, ale tím malštokem jsem ho měla chuť přetáhnout

2 0
možnosti
Foto

Jednou jsem se na vojně přiopil a pak musel přítelkyni (tehdy se říkalo milenka)vysvětlova, že mně to udělali nepřející kamarádi kleštěma.

Vašek

3 0
možnosti

I21v13a56n95a 12L15a20n91c41e

29. 5. 2023 14:01

EKG dělá perfektní cucfleky

0 0
možnosti
Foto

Tak do mě se ta moje první nezamilovala. K těm stopám na krku se nebudu vyjadřovat, ale popsala jsi první lásku krásně. Kolegga byl nějaký divný, ne?

2 0
možnosti

Prvním cucflekem jsem byl poctěn také už v patnácti a od své maminky, které nic neuniklo jsem dostal facku s dovětkem, že na to mám ještě spoustu času.

Ach, to byly krásné časy.

3 0
možnosti
Foto

To je krásné, Zuzi, připomněla jsi mi zavátá léta

3 0
možnosti
Foto

...zavátá léta, to je krásnej termín, ten ti někdy s dovolením ukradnu

1 0
možnosti
Foto

A kdo byl na srazu v Moravské, dozvěděl se víc

4 0
možnosti
Foto

Ty víš, já vím, ona ví

3 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik