Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J93a22n 62M45a35r44e90k

24. 5. 2023 1:42

Paní Zuzanko, moc rád vzpomínám na sejití blogařů v Demínce nějakých 300 let tamů na zád. (tedy v roce 2012) Bylo to krásné se se všemi vámi osobně setkat, at už to byl i 'nepopulární' pan Buzický. Já se do Čech už asi nepodívám (což rozhodně nebude znamenat konec světa), ale bylo mi mezi vámi moc dobře. Ta 'českost' je zkrátka nenapodobitelná. To není z mé strany nějaká ubrečená nostalgie starýho dědka, kterým rozhodně jsem, jsem tady v Kanadě štastný s celou moji širší rodinou....leč 'Čechy krásné, Čechy mé....'...Moc vás osobně zdravím....Honza

2 0
možnosti

D86a83v59i63d 44V65l72k

23. 5. 2023 8:59

Jo, to vypadá na hezký výlet a měli jste hezké počasí. V Třebové jsem snad ještě nikdy nebyl,díky za inspiraci.

0 0
možnosti

hruškovice a koláčky. to je lepší vítání než chléb se solí

1 0
možnosti
Foto

Žejo, jsem ráda, že s tím souhlasíte

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, o víkendu jsem na vás všechny myslela a Tvůj blog jsem přivítala s nadšením. Já jsem kvůli vám i sledovala předpovědi počasí a přála si, aby počasí přálo vám.

3 0
možnosti
Foto

J68a71n 58Š91i86k

23. 5. 2023 8:00

Moc hezká pohoda. Krásný den

0 0
možnosti
Foto

Že prý už koluje pozvánka na příští rok, já teda nic nedostal.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý to bylo!😊

1 0
možnosti
Foto

Bylo to super a na ten poslední oběd jsem asi měla jít s vámi!

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,64
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik