Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chlap má umět všechno, tak jako žena umí spoustu chlapského. Jen není vždy tak fyzicky vybavena. Konec konců některý chlap tvrdi totéž. Pak ale přemýšlím, co vlastně je.:-)

0 0
možnosti

Tak ono ani tak nejde o to, jestli to chlap umí, ale jestli to dělá.

0 0
možnosti

Výrok Brodské, kterou mám jinak jako herečku velmi rád, mě nadzvedl ze židle a skutečně netuším, proč měla potřebu něco tak dle mého názoru přízemního vypustit z úst.

Nevidím naprosto nic asexuálního na tom, když muž luxuje nebo myje nádobí, stejně tak jako nevidím nic asexuálního na tom, když žena např. tapetuje byt, zatlouká hřebík, myje auto apod.

Naopak naprosto asexuální mi přijde např. muž válející se na gauči s lahví piva před sebou, žena ztrhaná věčným úklidem (ne každý si může dovolit hospodyni) nebo celkově neudržovaný člověk, ať jde o ženu nebo o muže.

Ty věčné stereotypy (a dnes už v mnohém vlastně pouze předsudky), které platily někdy v 19. nebo ještě max. do 1. poloviny 20. století, jsou už přece dávno passé už jen proto, že doba a poměry v ní se už více než před 100 lety výrazně změnily.

P.S. Z člověka nedělá sexuálně či jinak přitažlivou bytost nějaká činnost/nečinnost, ale jeho celkové vyzařování, charisma atd.

1 0
možnosti

J84a92n 74K64a18r15a83s45e10k

19. 5. 2023 22:01

[...] žena např. .... zatlouká hřebík [...]

0 0
možnosti
Foto

J25a48n 26A80n31d14r91l63e

19. 5. 2023 17:09

no ale to hlavni jsme se nedozvedeli, kdy naucis noveho s modryma ocima konecne myt nadobi a luxovat....

2 0
možnosti
Foto

Mě jako první napadlo, proč teda chlapi čučí na ty holky, co uklízejí v prádle. Ale ono je patrně asexuální jen to, že by se pánové měli zapojit. Jinak utírání nádobí jsem taky nesnášela, protože mi ty malé vyčůrané potvory nechávaly naschvál velké a těžké kusy.

0 0
možnosti
Foto

J15a24n 93A52n16d82r74l45e

19. 5. 2023 21:11

Klarko, trochu mi pripada, zes nejak tak genderove nevykorektnera...

0 0
možnosti

U nás doma bývalo klasické uspořádání, otec byl dominantní, měl přirozenou autoritu a nikomu to nevadilo, nikdo se necítil ponížený. Nádobí nemyl, neluxoval, nevařil, nepral a nikdo by to po něm ani nechtěl. Byl moudrý a laskavý, k ženám se choval galantně. Živil rodinu, na chalupě vykonával mužské práce a nikdy nikoho ani nenapadlo, že by to mělo být jinak.

2 0
možnosti

U nás luxuje manžel a nádobí myje myčka. 😁

0 0
možnosti
Foto

U nás myčku nemáme, protože máme "myče" a to jsem já. O Tereze Brodské máme svoje mínění a před časem jsme ji doma přejmenovali díky jedné její nadmíru silné plačtivé roli na "jektačku". Jak ji jenom vidíme na obrazovce, okamžitě vypadne z nás - áááá Jektačka.

0 0
možnosti
Foto

Sice chápu, že je to psané v nadsázce, ale kdybyste chtěla luxovat zrovna v tu dobu kdy koukám na fotbal, tak byste letěla ze dveří tak rychle, že byste se nestačila divit.

0 6
možnosti
Foto

Já doufám, že i vy jste svou poznámku napsal v nadsázce

1 0
možnosti
Foto

No, abych řekla pravdu, více mi imponuje chlap v montérkách než chlap v zástěře. Tereza B. má z určitého pohledu pravdu.

2 0
možnosti

Zástěru při luxování chlapi nenosej . Nenosej ji ani když jdou zapnout myčku. Pokud jste něco takového zahlédla, byla jste nejspíš na nějaký travesti show.

3 0
možnosti

Moc pěkný. Zdravím

2 0
možnosti

J78a42n 50K81a35r88a57s20e26k

18. 5. 2023 21:43

kdyz jde o to myti nadobi, tak pak nemuze chybet ten ultimativni vtip:

Bavi se dve kamaradky u kafe, ta jedna skryva podlitiny okolo oka pod tmavymi brylemi. Druha se ji pta:

'zase te zmlatil, proc s nim jeste ses?'

'no vis, to nasili neni vubec hezke, ale pak, druhy den, to usmirovani, prinese mi i darky a omlouva se a to hlavi - pak mame sex, to je proste neuveritelny a bez toho sexu ja asi nemohu byt'

'To ti teda zavidim holka, takovej nejakej intergalaktickej sex bych taky chtela zazit'.

'To je jednoduchy, poradne ho nejak vytoc, vynadej mu treba , nejak ho nastvi a on se pak rozcili a nakou ti vrazi .. no a pak se zacne omlouvat ...'

Po nekolika dnech se potkaji obe damy nahodne na ulici a ta jedna je cela uplakana. Kamardaka se ji pta co se stalo.

'no, udelal jsem to jak si mi radila, prisel domu, zacla sem na nej rvat, ze uz toho mam plny zuby, delat mu porad sluzku , mejt nadobi ....'

'a zmlatil te ?'

'ne, meje nadobi ...'

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS