Diskuse

Volha a já

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Není nad osobní zkušenost. A, mimojiné, i proto chtějí šmejdi snížit voličský věk.

0 0
možnosti
JP

Zdravím, Zuzano, díky za článek. Mám to podobně jako ty, s Československou televizí jsem v sedmdesátých a osmdesátých letech spolupracoval, jen externě, jako choreograf s mým souborem. Neměl jsem to tam rád. Zažil jsem tam i některé příklady korupce, podivně “pragmatický” přístup k nátlaku na “linii” komunistického režimu, ohýbání páteří a lámání charakterů. Seriál Volha jsem zhlédl, i když na seriály koukám minimálně. Myslím, že se na něj měli dívat hlavně mladí lidé, ale to se, odhaduji, příliš nestalo. Mně to spíš jen připomnělo, jak příšerná doba to byla. I když i v ČsT jsem potkal zajímavé, talentované a pracovité osobnosti, od nichž se bylo možné učit. Ale i mimo ČsT, ty vykopnuté po osmašedesátém. S nimi jsem si rozuměl zdaleka nejvíc. V rozhlase, kde jsem pracoval já, to bylo podobné, věděli jsme, kdo je fízl a před kým si dávat pozor na ústa. Ale tak vyhrocené jako v ČsT to nebylo. Televize byla pod drobnohledem soudruhů, rozhlas jen pod jejich cvikrem. Mohl jsem vystupovat v rádiu bez podprsenky, s náušnicí v uchu a vlasy až na zem.

2 0
možnosti
Foto

V rádiu jsem to z pochopitelných důvodů nepoznala, díky za komentář, s nímž můžu jen souhlasit

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc pěkný blog! S chutí jsem ho přečetla, ale bohužel nemůžu porovnat se seriálem. Mám období ignorování televize, musela jsem se na chvíli odstřihnout od všech současných novinek, abych si udržela duševní zdraví v kondici.

4 0
možnosti
Foto

Já jsem starej televizák, já se neodstřihnu, je to vlastně nemoc z povolání

0 0
možnosti
DV
Foto

Jsi velmi odvážná děvčica, když jsi se rozhodla shlédnou seriál Volha.

2 1
možnosti
KH

Pracoval jsem tehdy v uplne jinem oboru, ale vystihla jsi to velmi dobre. Kdesi jsem cetl ze za "Protektoratu" dostavali Nemci tech udani tolik ze nakonec zacli posilat ty udavace at si stezujou na ceske policii. To jsme narod...

3 0
možnosti
Foto

Ano, máme to zřejmě v genech, to udávání... taky jsem to četla...

2 0
možnosti
MV

Zaplať pánbůh je tahle doba už v tahu. Zdravím z placu a krásnej květen přeju

8 0
možnosti
Foto

Taky zdravím, na plac půjdu po obědě

1 0
možnosti
Foto

i když si nebyla zasloužilá natož národní umělkyně v oboru malíř pozadí, připočti si alespoň můj nominační hlas.

5 0
možnosti
Foto

Díkas a můj hlas samozřejmě máš taky

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik