Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, perníčky jsou krásné, čiší z nich trpělivost a láska. A ta nádivka, ta vypadá hodně lákavě, Honza ji miluje. Ale chápu tvé nadšení pro novou věc. Jen ty konce někdy nevyjdou. Takhle jsem se nadchla pro focení svatby - už nikdy více!;-):-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Perníčky jsem ještě nikdy nezkoušela, letos poprvé mazanec. A krapet se připálil, ale za to může trouba, ne já. Myslím troubu jako spotřebič.;-D

0 0
možnosti
Foto

Mazanec jsrm nikdy nepekla, ani ho moc nemusím, i když tchyně ho pekla luxusní

0 0
možnosti
Foto

Zuzi, náhodou to všechno vypadá dobře a jedle. Ale Terezčiny perníčky, to je na diplomovou práci, opravdu překrásné!!!R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, jedlé to naštěstí je :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nádhera pro oči, ale pro kocouří jazýčky (Finnův i můj) je stejně nejlákavější ta nádivka. Doufám, Zuzi, že jsi mu dala okoštovat.:-)

0 0
možnosti
Foto

Finn nejevil zájem, on je vybíravej a dává přednost syrovýmu masu:-)

1 0
možnosti

Zuzanko, ty vaše perníčky jsou náhodou úžasné! Kdybych se o něco pokusila já, to by byl teprve debakl. Vůbec se nepodceňujte, jste šikulka.

1 0
možnosti
Foto

Já se nepodceňuji, jsem objektivní:-)

0 0
možnosti

I80v20a60n30a 78L71a81n86c15e

11. 4. 2023 12:56

Perníčky vaší dcery je opravdu škoda jíst!!!!, to je nádhera. A tedˇpochválím i vaše perníčky, určitě byly výborné:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za pochválení, oboje perníčky jsou jedlé, ovšem ty Terezčiny i zdobné:-)

0 0
možnosti
Foto

Konec dobrý, všechno dobré :)

0 0
možnosti
Foto

Je zajímavé a hezké vidět ty jednotlivé vývojové fáze. :-) A Velikonoce z toho dýchají, takže za mě R^:-) Hezký den.

0 0
možnosti

Výsledek snahy nemusí vždy dopadnout dobře, ale i ta snaha se cení. :-)

1 0
možnosti
Foto

no já nevím, příště si tu snahu odpustím :-)

0 0
možnosti
Foto

Že by se drolila hmota na perníčky jsem netušil!8-o S děláním cukroví od základních surovin mám zkušenosti jen s lineckým, kdy mě to dalo práci s hnětením aby se hmota nesypala.;-) Jinak na předvánočním srazu ukulelistů mě kdosi obdaroval formičkou ve tvaru malé kytary, tak se u nás směle mohou razit i perníčky hudební.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Když místo hladké mouky dáš polohrubou, máš drobenku :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik