Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Si dovolím tematickou poznámku, že jsem po doktorech vzdechl daleko dřív než ve věku seniorském,ale pravda,ne tak pravidelně jako teď :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem to myslela tak nějak s nadsázkou:-)

0 0
možnosti

J69a25n 24M92a92r22i42k

6. 4. 2023 9:51

takovy klasicky zubar: stezi umi zaplacnout plombu, ale auto ma pred ordinaci drahe a kreslo z budoucnosti. inu dnes proste host vyhazuje vrchniho z hospody.cekal jsem nejaky zazrak v procesu, jak najit zubare, ale je ro obvykly cyklus, zkousite, jestli by neco neumel, mate nakonec (i s moudraky) 32 pokusu:)

0 0
možnosti

Zuzanko, přeji Ti brzké uzdravení.V

Můj tatínek byl také lékař - plicní, po zrušení plicního - praktický doktor pro dospělé. A nikdo z nás dětí štafetu nepřevzal....:-(

2 0
možnosti
Foto

Já mám dva doktory v rodokmenu.

Prapraděda a praprateta.;-D

Jeden praktický a teta byla primářka na interně v Trutnově.

Aneb, co se člověk díky genealogii dozví.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^

Ať už je zdravotních trablům konec.:-)V

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, hlavně zdraví. Zubní, zádové a všechno ostatní.:-)

3 0
možnosti
Foto

Tak tohle přeju i tobě a samozřejmě Soně:-)

1 0
možnosti

Ó, jak ti, Zuzano, po právě absolvované šestitýdenní zdravotní kalvárii rozumím! Stáří opravdu není procházka růžovým sadem. Naštěstí i v mé rodině je lékařka-moje snacha. Když jsem jí vylíčil své potíže, hnala mě hned v neděli večer na ambulanci v nemocnici, že můžu být v ohrožení života. A co bys řekla? Měla pravdu.Držím palce.R^

2 0
možnosti

Tak nějak, mne to také moc mrzí. Lidé z Indie, kteří kolem nás žijí jsou daleko prozíravější. Samí inženýři nebo doktoři. Určitě někdo z rodiny je doktor. Proto vnučce říkám, že pokud bude koukat po klukách, tak jedině kluka z Indie. R^

1 0
možnosti
Foto

No to je od těch Indů dost prozíravé:-)

1 0
možnosti

Naprosto souhlasím. Když vidím, jak malá města nabízí být a statisíce korun k tomu, říkám si, že je něco špatně!

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik