Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Já na kolonoskopii byl a mě to baviloR^ Já se jinak holím/neholím podle toho, co preferuje protějšek.;-)

0 0
možnosti
Foto

naprosto pobavilo! přeji a ́t to dopadne dobře a pak už jen ty hory a krbV

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, skvělý blog!!! A moc Ti přeji, ať výsledky přijdou naprosto neškodné. V

0 0
možnosti
Foto

To slovo - hrozí - je fakt hrozné.

0 0
možnosti
IL

I79v75o 87L85y63č61k27a

11. 1. 2023 21:09

Když jdu na konoskopii, rozpouštím projímadlo v kofole, ve 4 litrech, pak je to přijatelnější. I když i jednou za pět let je hodně :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzko, držím palce. Věřím tomu, že to dopadne dobře. ;-)

0 0
možnosti
DP

Já jdu 18. na mamograf, to abych oholila aspoň to podpaží...

0 0
možnosti
Foto

Troška "lidové etymologie": Holka je od slova "holit"? ;-D

V reálu bych hádal, že to bude mít něco s holými tvářemi, klukům, co byli (ještě) bez vousů se zase říkalo "holenci" :-)

0 0
možnosti
JZ

ne, holka je od slova holá, a ne, nemluví se zde o holých tvářích. Myslím, že nejsem sám kdo si myslí, že vzhledem k etymologii toho slova by se snad nemělo používat tak často

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik