Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Při popisu těch "dobrot" mě napadlo jiné využití těch lavorů a kýblů.;-D Máma přísahá, že jídelna u nich na škole smrdí přesně tak, jako smrděly školní jídelny za jejích školních let.8-o

2 0
možnosti
Foto

jo, to se asi nedá jen tak vymýtit:-)

0 0
možnosti
Foto

No vidíš a já jsem celou školní docházku myslela na to, že do Maximu chodí jen ti bohatší, protože my jsme si to nemohli dovolit. Jednou mi kdosi dal lístek, že nemůže jít a já šla slavnostně na oběd. To se ví, že jsem snědla vše;-D A jak teď čtu, o nic jsem nepřišla. Nám totiž vařila doma maminka a na její menu nikdo neměl. Placky všeho druhu, škubánky s mákem, valašská zelňačka nesměla chybět. RaJ existuje dosud a vaří tam skvěle.R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to si nemyslím, že bohatší, jeden lístek stál 3 kačky, ale jíst se to nedalo:-) buď ráda, žes jedla doma

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem byl zvrácený, protože co ostatní ve školní jídelně nesnášeli, to jsem měl rád. Třeba nudle s mákem!

A na střední jsem se často živil všeliak a kupoval jen část stravenek abych měl na cigárka... No prostě...

0 0
možnosti
Foto

s tou zvráceností máš asi pravdu;-D

1 0
možnosti
Foto

J28a17n 42P80r58a76ž47á49k

22. 11. 2022 13:38

R^Na tu školní jídelnu jsi měla fakt smůlu. Neříkám, že bych se všude a vždy olizoval až za ušima, ale většinou se to dalo jíst a někdy to bylo i chutné. Jen porce masa mi připadaly vždy malé, ale co bys taky chtěla od převlečeného kocoura.:-):-P

2 0
možnosti
Foto

pro mě byly ty pidi porce masa pořád velký, páč se nedaly pozřít:-)

0 0
možnosti
Foto

Ono jak kde. Vyrostla jsem na vesnici a na naší vesnické škole se vařilo tak dobře, jako se vařilo doma. Každý měl doma nějaké hospodářství, ve kterém děti musely pomáhat, kromě toho byly pořád v pohybu na vzduchu, neexistovalo proto, aby někdo nejedl. Šunkofleky ve škole byly sice bez šunky, zato s domácím uzeným. Buchtičky s krémem byly předpisově malinké, kuchařky si s nimi daly práci, ale usmívaly se, protože děti si šly pro nášup - to je největší odměna. No a v neděli u maminky slepičí polévka, pak králík se zelím nebo jako svíčková, to byly mňamky. Během dne chleba s domácím sádlem, se škvarky, zelí jen doma vykvašené. Vždycky v neděli moučník z domácích vajíček, s ovocem se zahrady, v zimě s ořechy. To byste jedla s chutí, a ne jako když dáte vraně do zobaku :-)

2 0
možnosti
Foto

Ja som mala u babičky fajn, ale do školskej jedálne som nechodila moc rada, museli sme vždy všetko zjest, inak nepustili od stolu :-) niektorí sme si tam potom dlšie posedeli.

1 0
možnosti

Uznejte ale, že v závodce na Kavkách se vařilo docela dobře.

Mám jen úděsnou vzpomínku když tam podávali skopové. To byl tak strašný smrad, který se linul už před jídelnou, že mě odpudil jen ke vstupu, i když tam byly na výběr další tři jídla.

3 0
možnosti
Foto

:-)R^

Hihi, si představ, že u nás vařila babička, chodila jsem k ní a děsně záviděla ostatním, že mají stravenky a můžou chodit společně na obědy. Prostě jsem se cítila vykořeněná a mimo partu.

Když mi naši dovolili, abych si tedy obědy taky zařídila, měsíc jsem chodila na jídlo, které bylo podobné tomu, co popisuješ a ještě ráda zas začala chodit k babičce.;-D

3 0
možnosti
Foto

Jo... u babičky jsem taky trošku víc jedla, když mě rodiče chtěli rozjíst, jela jsem k babičce :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik