Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Veľmi milý blog, želám skoré uzdravenie a pozdravujem kočičích kamarátov.:-)

0 0
možnosti

Styď se, Finne! Nepodat paničce v nemoci pomocnou packu... no jo, psi se umí stydět, ale kočky...

0 0
možnosti
Foto

Josefe, už je to lepší, dnes ráno jsem ho načapala na kraji postele:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Brzy se uzdrav. Ale nejsi v tom sama, minulý týden jsem na tom byla podobně a také ještě nejsem úplně OK. Hlavně ať se uzdravíš do Olomouce. ;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Brzy se uzdrav, Zuzko!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Zuzi, tak se hlavně uzdrav, nebuď viróze dobrou hostitelkou. A Finn? Já bych řekla, že kašel a kýchání bere jako útok na svoji osobu, určitě mu dělá těžkou hlavu, proč s ním válčíš. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak! Tváří se, jako bych mu děsně vyhrožovala:-)

0 0
možnosti

Zuzanko, brzké uzdravení přeji a Tvé kočičí parťáky pozdravuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě, že náš Rexík je odolnej a trpělivej. No, je to pan PES;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak tyhle škrábavé příznaky znám. Přiživil jsem to ještě ve fukéři na Děčínském Sněžníku! Skoro 14 dní. Díky svátkům a dovolené s nejnutnějším pobytem v práci, jsem se mohl do včerejška léčit osvědčenou metodou s fází hodně pití (samozřejmě nealko;-)) a spaní skoro furt. Všichni odjeli a Betyna se chovala ke mě přítulněji. Jako k jedinému dvounožci v okolí. To značí že chodila v noci ke mě vrnět, ale potom zachovávala lože oddělené. Tyhle Britové jsou opravdu divní...;-D

0 0
možnosti
Foto

Finn nechodil ani vrnět, ale už je to maličko lepší:-)

0 0
možnosti

I57v51a27n81a 21L16a89n21c50e

3. 10. 2022 13:15

Náš Ginger není žádný šlechtic s modrou krví, ale také nemoci rád nemá. Zakašlala jsem a hup, už byl v tahu.

Za to Bear, ten se mnou sdílel radiaci štítné žlázy, až do roka zemřel na hyperaktivní štítnou žlázu. Neustále se ke mne tulil... potom jsem měla výčitky svědomí... veterinářka mě však uklidnovala: ne, on radiaci miloval, on si to užíval, to se neobvinujte...

Proto Gingera, pokud jsem nemocná k sobě "nešpendlím", i když on ani nechce.

0 0
možnosti
Foto

Já taky Finna rozhodně nepřemlouvám.

0 0
možnosti
Foto

J84o89s11e97f 95B12á15r52t73a

3. 10. 2022 11:33

Člověk obvykle ty příznaky podcení a pak se to rozjede a nejde to zastavit. Já jsem nedávno prochladl na kole a příznaky byly hned druhý den. Asi bych to zase podcenil, ale měl jsem týden do odletu na dovolenou v Egyptě, tak jsem to začal řešit. Zašel jsem do lékárny a tam mi doporučili silné pastilky Larymed za asi 130 Kč. Byl jsem překvapený, že to fakt pomohlo, ale úplně fit jsem neodjížděl. Mořská voda úplné vyléčení zvládla za jeden den.

0 0
možnosti
Foto

To je přesně můj případ. Místo abych při prvních příznacích zůstala v klidu, byla jsem v divadle, ale to nebylo vyhnutí, nikdo jiný by to za mě neudělal. To je osud pracující rentiérky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,12
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik