Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný článek, plný dětských zážitků a připomenutí jak to bylo před a skutečnost 💞Taky můj návrat do minulosti byl plný dojmů a skutečnost najednou byla už jiná

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, vřelý dík. A máš pravdu, Moravská Třebová i pro mě vždycky bude domovemVVV

1 0
možnosti
Foto

Jitko, nemáš zač, byla to radost :-)

1 0
možnosti
Foto

Paráda! Krásné místo, kam určitě stojí za to se vracet. Já jsem tam tedy ještě nebyla, takže díky za fotoreport.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

A to jsem zdaleka nevyfotila všechno! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké fotky z hezkého města, Zuzi, ale pokud bych měl vybrat ty, co se mi líbí nejvíc, tak je to dáma na lavičce a kočičák na kanapi;-)

3 0
možnosti
Foto

Je mi to jasné, znám tě :-)

2 0
možnosti
Foto

Město mně důvěrně známé a blízké nejenom vzdáleností, pač jsem tam dlouho působil v bigbítové kapele, a Mladějov k tomu, takže to máš logicky za karmu a hlasování:-)

2 0
možnosti
Foto

Dikas, taky máš můj hlas jistej R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,73
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik