Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dodatečně všechno nejlepší!:-)

0 0
možnosti
Foto

Parádní blog, zdravím!;-)R^

0 0
možnosti

I47v23a63n76a 42L58a88n78c19e

17. 5. 2022 13:40

Krásné narozky a jsem ráda, že jste se opět rozepsala a nafotila pěkné fotografie. R^R^R^

0 0
možnosti

Už jsem se lekla, že jste přestala psát. Jinak vám přeji vše nej nej k narozeninám. Máte je ve stejném datu, jako můj tatínek. Letos by mu bylo 90 let.

0 0
možnosti
Foto

Nene, jen jsem neměla chuť psát o válce, plynu, drahotě... a o divadle psát nemůžu, byla by to reklama.

0 0
možnosti
Foto

Hezky si to příkladně užíváš:-)

0 0
možnosti
Foto

Pak, že nic jinýho než to zakázaný není.;-)

0 0
možnosti
Foto

Hloubětín vždy na jaře rozkvétá do krásy... Rád Vás konečně "nachytám" v H55. Máte to nějak pravidelně? I když co je u divadla pravidelné ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pravidelně ne, ale jak mám chvíli, tak se tam ráda stavím. :-)

0 0
možnosti

Přeji vše nejlepší k narozeninámR^.

Blog skvělý, Finn bezkonkurenční krasavecR^;-)

1 0
možnosti
Foto

S hodnocením Finna souhlasím, za hodnocení blogu moc děkuji:-)

0 0
možnosti

J95a19n 76M68a36r48e37k

16. 5. 2022 18:56

Tak jsem rád paní Zuzano, že jste zpátky na blogovišti. Vaš blogy NIKDY nejsou depresivní psaní, jako mnohé jiné. Doufám, že už zase zpíváte a vůbec, že jste v pohodě.

Mám jednu všetečnou otázku: Píšete, že si zajdete do Kyj do nějaké restaurace na nějakou dobrůtku. Bydlíte někde blízko? Já jsem bydlel v Hostavicích mezi 1948 a 1950 a do Kyj jsem chodil do obecné školy 'U Spudilů', hned naproti kostelu Sv. Bartoloměje, který v příloza ukazujete. Ta škola je už zbouraná, k vůli rozšíření silnice, ale před asi 20 lety jsem navštívil svoje bývalé spolužáky a fotili jsme se před tou školou a pak jsem tu školu fotil ještě jednou, jako celou budovu. Poslal jsem ji též spolužákovi Ph.Dr Zdenkovi Poustovi, se kterým jsem stále ve styku a při každé mé návštěvě Česka jdeme někam na dlabanec. Zdeněk mi tehdy říkal, že ta moje fotka školy je jediná,která existuje Kyje tehdy nebyly součástí Prahy.

U toho rybníka jsme se něco nablbli, a jeden kamarád Jarda Drahota zvaný DRÁČEK se tam při jednom takovém našem blbnutí málem utopil. Stále žije a jednou, když jsem mu to jeho 'topení' připoměl mi řekl: "Honzo, kde se já vyskytnu, tam je vždy nějakej Prů..r Tak ještě jednou zdravím...Honza

1 0
možnosti
Foto

Jasně že zpívám, to k mému životu neodmyslitelně patří. Bydlím v Hloubětíně, to je od Kyjí malinký kousek. Moc zdravím a teď si na Vás pokaždé, až půjdu k rybníku, vzpomenu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik