Diskuse

Mých deset let

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak tohle jsem nevěděl, když jsme se potkávali ve veršotepárně a občas i slůvko prohodili. (Shane)

Blahopřeji ke znovuzrození!樂⚘

0 0
možnosti
Foto

Milá Zuzko, pěkně jsi se mnou zamávala, páni, bylo mi při čtení úzko i báječně, protože jsem věděla, jak Tvůj boj dopadl. Ať každý náš den stojí za to, ať jsme užiteční i v těch nejobyčejnějších věcech a máme dost kuráže na věci nevšední!

0 0
možnosti

Zuzi, blahopřeji ke znovuzroneninám a děkuji všemu, co tě formovalo, že je z tebe takhle urputná bojovnice. Drž se a nedej se... a mezitím užívej života!

2 0
možnosti
Foto

Dášo, jsem docela zformovaná:-)

0 0
možnosti
Foto

Parádně si to zvládla a teď Tě mimo uvedené drží nad vodou i blogérské srazy:-)

2 0
možnosti
Foto

No kurňa, blogerský srazy jsou betelný:-)

0 0
možnosti

Dost jste si toho již užila v tom horším slova smyslu, do budoucna přeji jen pohodu, zdraví a keep smilling:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, život má být v rovnováze, dobrý i zlý, abychom si vážili toho dobrýho :-)

0 0
možnosti
Foto

Život s náma mává. Plaveme v tom jak to jde, jen přátelé zůstávají. A jak jsi Ty prolítla těhle deset let, to klobouk dolů! Už je dobře.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jojo, znáš mě, ale teď bych tě zase ráda viděla mezi námi v Gaudiu:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma. Stálé zdraví a veselou mysl Vám, Zuzanko, přeji.:-)V

2 0
možnosti
Foto

Mirko, děkuju a i já přeju:-)V

0 0
možnosti
Foto

Ať Vám ten elán vydržíR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik