Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty máš tak krásného kočičáka!8-o

Jinak já peču nerada, ale opět se přemůžu jako každý rok.;-D

Navíc mají v polovině prosince obě děti narozeniny a to dělám tradičně dort. No a pak ještě linecké a letos poprvé moravské svatební koláčky alias sladké jednohubky;-)

Zuzi, přeji Ti a Tvé rodině krásné a pohodové vánoceV

0 0
možnosti

U nás má "kočičák" stejný význam jako "bobr".;-D

0 0
možnosti
Foto

To cukroví voní až ke mně. :-)R^

0 0
možnosti

Krásný, Zuzko :-). My letos pekly s dětmi, řídila to Anička a bylo to moc fajn. Díky nim mám napečeno a holky si odnesly v krabičkách. Ještě budu plnit ořechy a dělat nepečené (já asi dříve, aby měl Pavlík na besídku do školy), ale jinak mám hotovo.

1 0
možnosti
Foto

No mně děti taky dřív trošku pomáhaly, ale nenutila jsem je:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jsi napřed, já jsem dnes konečně koupila rum, tak můžu začít.:-) Kdysi mi cukroví, ještě syrové, kradl doma pes.;-D

1 0
možnosti

I57v71a73n21a 82L22a95n59c38e

7. 12. 2021 18:19

R^R^R^Finnovi to moc slusi.

0 0
možnosti

I kdyz uz ziji mimo rodnou zemi 56 let, existuje i dnes nekolik veci, ktere mi stale jeste schazi. Mimo jine ceska vanocni rybi polevka a taky peceni vanocniho cukrovi, coz ovsem sem nedelal ja, ale moje matka a po peceni nam bylo dovoleno jedno to certve upecene cukrovi ochutnat a ta chut byla pro nas bozska.

2 0
možnosti
Foto

To je zákon, že cukroví je nejlepší před svátky:-)

0 0
možnosti
Foto

Rum, citron, vanilka, to patří k Vánocům. Krásný blog, který má smysl číst;-)R^V

2 0
možnosti
Foto

Zuzanko, to je ale krásný blog, moc moc!!! Taky peču, ráda a střídmě, byt musí vonět čerstvě upečenými vanilkovými rohlíčky a slepovaným lineckým. A fotky s Finnem jako vždy naprosto úžasný! R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, děkuju za pochválení:-)

0 0
možnosti

U nás někdy sešly na pečení cukroví má žena a její dvě sestry. Já jsem plnil funkci someliéra a doléval víno. Bylo veselo.:-)

2 0
možnosti
Foto

To věřím, a znám. Taky jsme si doma občas cvakly (my holky) něčeho pro veselost:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik