Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Upřímnou soustrast, Zuzano. Se smrtí na covid v rodině mám osobní bolestnou zkušenost, pětatřicetiletý synovec už odpočívá v hrobě skoro rok. Snažil jsem se i zde na blogu bez fanatismu mé pocity předat, dostal jsem občas vynadáno v diskusi, jeden diskutující i mého zemřelého příbuzného sprostě urážel. Bylo mi smutno. A dnes je zas zbytečných úmrtí spousta, viz i tvá rodina. Drž se.

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, to je tak zbytečná smrt. Přijmi mou upřímnou soustrast. Připomnělo mi to práci mé kamarádky (matky tří dětí), která pracuje u Sv. Anny v Brně na ARO. Minulý týden mi vyprávěla, jak je jí smutno ze smrtí nastávajících neočkovaných maminek. Během jednoho týdne jí pod rukama umřely dvě (obě byly mladé a zdravé). U jedné se podařilo zachránit alespoň dítě - holčičku (doma na ní čekal manžel s dvou letým chlapečkem), u té druhé, v osmém měsíci, bohužel...

0 0
možnosti
Foto

Můj lékař-gynekolog mne loni v lednu vítal v ordinaci slovy: klidně sundejte roušku, my se tu kovidu nebojíme. V dubnu už nebyl :-( srdíčko tu chřipečku nevydrželo.

Držte se Zuzko, pěkný chlap, škoda ho :-(

0 0
možnosti
Foto

Smutný příběh a zbytečná smrt....:-(

1 0
možnosti
Foto

Je mi to líto, takhle to být nemělo, ale ta s kosou nemá slitování.;-(V

1 0
možnosti
IL

I50v30a72n35a 72L19a30n20c66e

29. 11. 2021 17:00

VVUprimnou soustrast

0 0
možnosti
Foto

Milá Zuzko, přijmi prosím moji hlubokou soustrast. Napsala jsi opravdu krásný blog. Bože můj, tak sympatický a charismatický člověk. To je hodně smutné a Ty jsi statečná holka, že jsi sebrala sílu a napsala o tom!!! V

5 0
možnosti
Foto

Doba nám přináší přesmutný příběhy;-(. Tuším, že V.T.G. na svém fcb přinesl také vzpomínku.

2 0
možnosti
JJ

Chřipečka... ale oni tvrdí, že svoboda nade vše...

Škoda mladého člověka!

9 0
možnosti
Foto

P12e12t48r 22B26u58r98i76a61n

29. 11. 2021 12:33

Upřímnou soustrast. Smutné. Obávám se, že ty extrémní odmítače nepřesvědčí ani toto.

11 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik