Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můj pan zubař je nejlepší na světě. Chodím k němu od podzima 1995 a pořád moc ráda. :-)

0 0
možnosti
Foto

Diky a jako pohlazeni krasne fotky

0 0
možnosti
Foto

O zuby je třeba se starat, aspon o ty do pětky nahoře i dole, další jsou nadstandard:-)

1 0
možnosti
Foto

Nadstandard? Tak to ještě pár nadstandardních kousků mám:-)

0 0
možnosti
Foto

U zubaře jsem byla včera- rutinní dosti nepříjemná dentální hygiena. Naštěstí paní hygienistka je moc příjemná, tak se to dalo přežít. Jo jo, se zubama jsou trampoty.

:-):-)R^

0 0
možnosti
DP

Pohodove ctivy clanek, doprovazny hezkymi fotkami, Zuzano, palec nahoru (muj mobil odmita zobrazit emotikony (:- ). Ja k zubari celkem rad chodim, i kdyz musim tak jednou za pet let, ale k zubni hygienicce chodim nejmene jednou za rok, jelikoz sice zuby se ted drzi, ale mam z nejakeho duvodu extremni formaci zubniho kamene v mistech, kam se kartacek ndostane a ten kamen musi byt pravidelne odstranen. Slysel jsem, ze u vas v CR je v nekterych lokalitach velmi tezke sehnat zubare, tady jich mame asi zase moc, take nekeri si nove pacienty nahani slevami. Nakonec takovou malickou perlicku. Asi pred 47 lety sem chodil jeden cas k mlade ceske zubarce, (pracovala v zubarskem "ochodnaku" svedskeho superzubare) , ktera byla "preobdarena". Tehdy tam jeste nemeli ty nynejsi moderni zubarske zidle, take hlava "visela" ve vzduchu, zubarka se ke ke mne zezadu priktiskla aby se mi pohodlne dostala do ust a tim padem moje hlava se castecne zaborila mezi jeji bujna nadra, takze moje hlava mela velmi prijemnou fixaci-:).

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D tak takovou fixaci bych asi tak neocenila, jako ty, Dane

2 0
možnosti
PM

P38e17t78r 16M70a91n84d92a

10. 11. 2021 5:56

Já tedy ano. Nic mne nebolí a mé zubařky jsou skvělé.

1 0
možnosti
Foto

Ach bože, jak já s Tebou cítím. Držím palce, ať se antibiotika činí a uzdraví Tě. A krom Tvého popisu vlastního utrpení Ti ještě moc chválím i fotografie!!! R^

1 0
možnosti
Foto

Díky zaR^ antibiotika jsou pouze prevence, kdyby náááhodou:-)

0 0
možnosti
IL

I24v38a84n83a 43L63a75n29c76e

9. 11. 2021 23:21

Také jsem měla ve škole hroznou zubařku, z malé dirky udělala díru jako hrom. Bála jsem se jako čert, ale ona mě do ordinace k vrtání zvala snad každého půl roku. Utrpení.;-( Tady v USA máme doktora Soltise, není to nádhera?R^ Pokecáme si, on slovensky a já nebo syn se snachou českyR^, a on je velice opatrný a dělá bezbolestně.

Přesto na trhání zubů jsem byla v nemocnici, potom jsem k němu chodila na kontroly, on se mi opravdu moc líbil, takže žádné stresy. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Pokud je hezký pohled na doktora, hned je všechno lepší:-)

0 0
možnosti
VV

Ja byl zdovna dnes dopoledne u zubare aby mi nasadil misto toho provizoria mustek.

Nemam problemy, mame takove vzajemne souzneni chemie.

A odpoledne kdyz jsem sel kolem reznika, navnadila mne na mise volska tlama. neodolal jsem a vyzkousel jak se mi bude kousat. Byla vyborna a kousala se dobre.

0 0
možnosti
Foto

Tak to je dobře, že se vám dobře kousá:-)

0 0
možnosti
RE

Ne!!!!!!

Jaru ovšem ano. Co je na tom nejhorší - za tu dobu, co jsem s ní (13 let) tak snad nevynechala den, aby se mě nezeptala, zda jsem se už objednal u zubaře. Až donedávna, kdy se opět těšila, ale vrátila se s nateklou tváří - že jí doplňovali kost. Pak jí bylo asi dva dny špatně a ledovala si to. Já jí říkal "a do tohle mě chceš nahnat?" Od té doby je zatím pokoj:))

0 0
možnosti
Foto

Doplňovali kost? No to zní strašně!8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik