Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzano, 

1 0
možnosti
Foto

V

Mimochodem to vodění za ruku je hodně symbolické. Vždycky když někoho vidím jít po ulici, držíc se za ruce, jde z těch lidí cítit neuvěřitelná energie.

Já sama jsem to nikdy moc nemusela, ale pak přišel můj muž, chytl mě za ruku a já pocítila tu nekonečnou energii radosti a štěstí.

2 0
možnosti

krasny, krasny, krasny, Zuzo

2 0
možnosti

Pěkné, dušičkově vyladěné milé čtení.

Já vzpomínám na Tvoji maminku ovšem jasně a jednoznačně ve spojitosti s těmi úžasnými jahodovými knedlíky, sypanými krouhanými lístkovými oříšky.

Otce si pamatuji, jak nás vezl k nějakému rybníku se koupat.

Byl to milý a velmi kulturní decentní člověk.

Jo a tu grafiku od Jiřincové, co jsi měla určitě od něj, kde plachetnice loví sítěmi na moři a právě ulovila červené, tlukoucí srdce, tu Ti můžu vrátit (když jsi mne neulovila...)

Můžu Ti jí nechat v divadle, abys nemusela toho strašnýho člověka potkat...

Měj se

DONALD

0 0
možnosti
Foto

Krásné vzpomínání R^V

2 0
možnosti
Foto

Covid, viróry, dušičkový čas a dušičkové počasí. Nejlíp zalézt domů a zapálit svíčky.:-)

2 0
možnosti
Foto

Početla jsem si.:-)R^

A moc hezké fotky.V

3 0
možnosti
Foto

Díky za krásný blog, dneska od rána myslím na tátu, i po těch dlouhých letech, jako bych s ním mluvil včera....:-)

3 0
možnosti
Foto

Mně se často o rodičích i zdá...:-)

2 0
možnosti
Foto

Hezky a srozumitlně se to četlo a prohlíželo. Mimo jiné mě zaujako, jak se rodiče vodili za ruku:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik