Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DVlk jako vlkR^ Díky za opět krásný blog.

0 0
možnosti

R^ V souvislosti s tím Vlkem na Šumavě jsem si vzpomněl na video s odbouranou německou "rosničkou", které kolovalo na internetu. Po její větě "...a teď se podíváme, jaký bude podzim (Herbst)" se na obrazovce na chvíli objevil politik jménem Herbst.

https://www.stream.cz/vtipky-a-srandicky/zhulena-moderatorka-74862

0 0
možnosti
Foto

Smazat vkla a pak ho znova nasadit, mi něco připomíná. U blogu jsem si odpočnul a co se vousů týče, u mužů nejsou na škodu:-)

0 0
možnosti
VV

S Vlkem/vlkem jste mi pripomela, ze na pocatku normalizaze byla vyhazena cela zpravodajska redakce. Tenkrat neo slavili a posileni alkoholem odvysilali ve vecernim zpravodajstvi cosi veseleho o Leonidu Iljicovi a misto jeho portretu byl na obrazovce jakysi zemedelsky stroj.

0 0
možnosti
Foto

I47v92o 91C48i48l10i58c82h

3. 8. 2021 13:59

Krásné zážitky R^

0 0
možnosti
Foto

jojo, to jsme byli ještě (relativně) mladí a plní ideálů:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tu záměnu Vlka za vlka si představit dovedu. Následovala by promptní omluva, 99 procent národa včetně Vlka by se tomu zasmálo, pohoršilo by se jen pár lidí. A ČT by z toho měla měla takovou reklamu, že by se ručičky jejích peoplemetrů navinuly na pravou zarážku;-D

1 0
možnosti
Foto

no, dovolím si nesouhlasit. :-) Byla by to ostuda;-)

1 0
možnosti
ND

Vlk je top :-) řečeno internetovou mluvou :-)

Hezký jsem si početla.

1 0
možnosti
Foto

:-) ale tehdy by se ve mně krve nedořezal;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik