Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná květinová zátiší! Parádní fotky!R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Krása, miluju ItáliiV Za dva týdny už taky balím:-) Loni jsme nejeli, takže na kávu, pizzu a mořské plody už se strááášně těším. Díky za rozpumpování mé natěšenosti ;-D

0 0
možnosti

Ja mam projeto vsech pet kontinentu, par cest okolo sveta, i 4x v Italii, ale v Rime jsem nejakou nahodou nikdy nebyl, tak alespon sem cestoval Tvymi fotografiemi.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezke pohlazeni po dusi, diky, ja byla v RFime tesne po revoluci vlakem R^na ajznbonackou prukajdu :-)

0 0
možnosti
Foto

Paráda, uličky miluji. A Finovi to moc sluší. R^V

0 0
možnosti
Foto

jojo, uličky a Finn, to je nejlepší kombinace na kochání se:-)

0 0
možnosti

Řím je nabitý památkami, otisky historie na každém kroku... a ta zákoutí, hospůdky, kavárničky, moc hezky focená atmosféra, včetně všudypřítomných mopedů. Prázdniny v Římě, to je můj oblíbený film, musel jsem se tam několikrát vrátit. A tímhle blogem opět. Díky, Zuzano.

0 0
možnosti
Foto

R^A co pan kocúr na tvoje zmizení?;-)

0 0
možnosti
Foto

No trochu mi vynadal a pak mi dva dny neslezl z klína;-D

1 0
možnosti

Ta kočičí lavička je super a Finn to je mazlík V Krásné fotky R^

1 0
možnosti
Foto

Finn je úplně nejvíc nejlepší:-)

1 0
možnosti

Navstivila jsem s vami Rim.R^ A Finn je nadhernej, nedivim se, ze vam vynadal, jezdit si po svete bez nej.;-) My jsme vcera malem koupili pejska, jeste ze byli tak drazi. Takova nadherna stenatka, ale to by nam Ginger nikdy neodpustil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik