Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MI

Ano,také maluji a posílám do světa.

0 0
možnosti
DP

HezkeR^:-)Moje zena take sbira kaminky, ze vsech cest ktere podnikame, ale nemaluje na ne, ted se se zajmem podivala na ty krasne vyzdobene Tvoje, treba ji to bude inspiraci a taky zacne na ty kaminky malovat. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Je to bezva relax. Zdravím tebe i tvou milou ženu

0 0
možnosti
Foto

Moc se mi všechny líbí. Přemýšlím o bílém asistentovi. S kočkami se například fotit nedá. Jejich zvědavost je pro okolí v takové situaci destrukcni. :-)

0 0
možnosti
Foto

No to jo, včera jsem s Finnem natírala ústřední topení, a to je teda vyšší dívčí;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak dlouho jsem otálela napsat o tomto bláznění blog, až jsi mě předběhla. Je to super a kolik zajímavých příběhu se k nim váže. R^

0 0
možnosti
Foto

Nádhera! Já si tyhle putovní kamínky taky fotím. Kdybych uměla malovat a měla trochu času, hned se do toho taky pustím. R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Dost lidí kamínky maluje podle předlohy, zkus toR^

0 0
možnosti
Foto

R^Jsou krásné. Nejvíc se mi líbí ten s myškou:-)

0 0
možnosti
Foto

Možná je ještě ve Ctěnicích:-)

1 0
možnosti
ND

Jejda, to je krásně milý...

0 0
možnosti
Foto

Hezká kamínková zábava z nedostatku jiných příležitostí, například jít na pivo:-) Já má hodně kamínků z ruských řek8-oale jsou nepomalovaný;-):-)

0 0
možnosti
Foto

nechceš na ně namalovat ruský báryšni? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jé, hezkýýý!8-oR^ A svého pomocníka pohlaď.

Kamarádka Jana maluje kamínky už hodně dlouho. Vždycky jsem se rád koukal, co má nového pěkného. Ale ona to prodává.

https://www.fler.cz/stonejane

Já, abych nezblbnul, tak se poslední půlrok snažím učit na loutnu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já je maluju pro radost sobě i případně jiným, ne pro mamon;-)

2 0
možnosti
Foto

Hlavně, ať se ti neobarví Finn. Z kožíšku by to šlo blbě.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik