Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ten je nádhernej! V Gratuluji k lásce.. Taky jsem rok zamilovaná, ale do psí holky ;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěknej tyran.;-DR^ A ty modrý oči mu zůstanou?

0 0
možnosti
Foto

Představ si, že mu zůstanou, je to pro tyhle britky typický:-)

1 0
možnosti
Foto

Krasavec inteligentní! Dokonce už rozpozná hodiny - asi ti naznačuje: Paničko, už je čas si se mnou hrát!

R^:-)V

0 0
možnosti
Foto

Nebo naplnit misku.;-)

0 0
možnosti
MK

Jsem sice psí člověk, ale tenhle kocourek se opravdu povedl. Tak si to společně užijte.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem napůl tak a napůl onak, ale pro samotnou holku je výhodnější kocour a mým životem mě provází déle kočky než psi, takže volba parťáka byla jasná:-)

0 0
možnosti
Foto

J28a61n16a 27M54a54j79o56v35á

15. 3. 2021 17:04

To je ale krasavec :-)

0 0
možnosti
ND

Kocourek je krásnej, mějte se spolu bájo.

0 0
možnosti
Foto

A už jsi v tom zase. Ale tentokrát krásně. Hned je na duši blaze. A to i po různých lumpárnách kocourků. R^R^R^V

0 0
možnosti
Foto

Soňo, je to krása, tohle jsem potřebovala:-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, vítejte do klubu V

A nevíte, proč mám pocit, že jsem ten článek už jednou četl? Nebo si mi o tom jen zdálo? :-)

Každopádně: uživejte si to. Moc jste to potřebovala!

A uričtě znáte písničku z dětství: "Kotě je solidní, nervy vám uklidní" ;-D

0 0
možnosti
Foto

Asi se vám to zdálo, ale o svých kočičích láskách jsem už párkrát psala:-)

0 0
možnosti
PK

No jo tak vítejte do klubu a když si nebudete vědět rady s čímkoliv, stačí přes ČT dát vědět znalkyni kočin Kláře Nevečeřalové;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Já jsem v klubu od svých čtyř let, kdy si mě našel můj první kocourek :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik