Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

a možná jen dojel na špatné kámoše, co my víme ..

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, díky za článek. A splést se může každý. V tomto rozhodně nejsi sama. Člověk stále nevěřícně zírá co je vše ještě možné. Drž se. :-)

1 0
možnosti
Foto

Od té doby, co je u moci bývalý estébák, je možné všechno...

2 0
možnosti
Foto

Stane se, i jiná blogerka v něm viděla svůj vzor ideálního chlapa, no nic vydrželo jí to týden.

0 0
možnosti
Foto

Pozor, já v Prymulovi ideálního chlapa nikdy neviděla, jen jsem věřila, že tu covidovou tragédii ukočíruje. Ve snu mě nenapadlo, co se může stát.

0 0
možnosti
Foto

A víš co mě právě napadlo? Zakázal zpěv a teď křičí "já nic, já muzikant".;-D

P.S. Tenhle úlet mě hodně zklamal. Ráno jsem si myslela, že snad ještě spím. Teda já ten pocit mám na střídačku od doby, kdy se v březnu prvně zavřely školy...

1 0
možnosti
Foto

jak malý harant co mu spadly hračky do kanálu.

0 0
možnosti

Paní autorko, vynikající článek! Takto upřímných lidí, schopných sebereflexe a přiznání si vlastního omylu, si nesmírně vážím. Není jich však moc, co to dokážou.

Veliká karmaR^VR^

6 0
možnosti
Foto

R^ To je jiná liga než "A co vy, rouškofilové..." :-/

1 0
možnosti

Mě udivuje, že někdo (tuším premiér) mluví o "totální katastrofě" - prosím vás, co by dotyčný řekl, kdyby nám sem začali z Bruselu cpát 10 000 migrantů ročně, začala válka s Tureckem a umíralo 1000 lidí na covidárnu denně??? To by se dalo nazvat jako hodně náročná situace. S "katastrofami" bych počkal. Nebuďmě v hysterii.

4 0
možnosti

OK, omluva se přijímá. Hlavně se nenechte znechutit a pište dál. Názory, které mají hlavu a patu, si vždycky rád přečtu.

5 0
možnosti

P16e92t34r 43L96o24r55e67n18c

23. 10. 2020 16:24

Třeba jste se v něm nesekla, paní Zajícová...:-)

Myslím, že P. především skočil na špek bratrstvu Kočičí pracky, které to na něj celé nachystalo. Poslali vydíratelnou volavku, dali echo novinářům, panu premiérovi předem napsali rozhořčený odvolávací projev - a hurá na čekanou.

2 0
možnosti
Foto

Když je někdo tak "nepředvídavý" a skočí na tak průhlednou pastičku, tak co dělá na důležitém postu?

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS