Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzano, usmevna histroka, ktera se dobre cte;-)

0 0
možnosti
Foto

Dane, to víš, na gyndě si holka užije;-)

0 0
možnosti
Foto

Ty to líčíš tak, že by se tam člověku skoro i chtělo!8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzi pecka ;-D O kom mám napsat já, abych se taky jednou za uherák dostala zase na titulku;-D Nebo mám udělat humbuk, odejít z blogu a pak tam budu mít z pěti blogů 4? Je to tu zapeklitá situace, nerozumím tomu skoro jako Coroně.

2 0
možnosti
Foto

Kájo, letos nejsem v desítce, tak mi je ta titulka po třech letech bez titulky celkem k ničemu :-) na titulce jsou jen vyvolení a já si tímhle blogem o ni řekla :-P

1 0
možnosti

Vy se máte. Vyšetření prostaty snad ocení jenom gayové.:-)

0 0
možnosti

Ano, čte se to moc dobře, zejména když pro mě je nejlepší návštěva lékaře...žádná:-)))

U nás to jistí manžel. Ten je odpovědný, a chodí. A nekomentuje:-))

0 0
možnosti
Foto

prevence mi zachránila život

1 0
možnosti

D55a79v94i72d 61V75l61k

25. 9. 2020 13:12

Já jsem rád , že dokážu někoho inspirovat..........teda aspoň tady na blogu;-D když už ne v reálném životě. Jinak dobrovolně přiznávám ,že ženy to mají těžší nejen v životě, ale i u doktorů, velmi si jich za to vážím.

0 0
možnosti
Foto

Davide, prostata taky není žádná paráda, když zlobí;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak a teď si bude David stěžovat, že neměl svlíkací kabinku;-D

1 0
možnosti
Foto

Vyšetření na gyndě je pro mne nezáživná rutina, větší vzrůšo je na gastro, kde člověka navléknou do jakési trubičky, případně na neurologii, kde mi lékař sdělil, že mne opíchá (kotník, dodal posléze;-)).

Nicméně tys to podala pěkně a decentně, že se tam za čtrnáct dní skoro těším...R^R^

0 0
možnosti
Foto

joooo, žaludek a střeva, to je zážitek, taky mám za sebou. Gynda je prostě proti tomu příjemná záležitost ;-)

1 0
možnosti

Hehehe dobrý nápad :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS