Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Diky za fajn fotoblog, byly jsme oba nadseni moje dama, kdyby to slo, by se do tech mist hned rada vydala.:-)

0 0
možnosti
Foto

To je paráda. Jen tak dál. :-) V

1 0
možnosti
DV
Foto

Pěkné jste to tam měli!R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Já bych coural až bych brečel... :-)

0 0
možnosti
Foto

a kdybys ještě zpíval, to by byla jízda!:-)

1 0
možnosti
Foto

I32v17a17n 17M35a94r38e94k

5. 8. 2020 20:59

Paráda a velká Karma. R^R^R^

0 0
možnosti
VN

Vy jste se zas měla, za to bude Kama celá ... R^

0 0
možnosti
Foto

To bylo trochu víc courání, ne?;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, to je moc hezký:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, ty mě umíš hezky pochválit :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,73
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik