Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Krásný kraj, tyhle končiny vůbec neznám .. a jak koukám na fotky, tak je to velká škoda.R^

0 0
možnosti
PL

Krásné povídání a obrázkování z úžasného výletu.

0 0
možnosti
Foto

Ty ses nesvezla tím trolejbusem? Takový zážitek bys měla, v Praze je nemáme.;-D

1 0
možnosti
IL

I82v52a48n36a 42L34a91n17c90e

27. 7. 2020 21:27

Krasne fotky.R^R^R^R^R^R^R^R^R^ A proc se spalo v sede, to jsem nikdy neslysela.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že dámy kvůli účesům.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ovšem pozor - která kavárna obrátí Čechům pivo naruby, do roka padne :-)

1 0
možnosti
Foto

Teplice, moje srdcovka V

Duchcov je strašnej, myslím centrum,souhlasim s Tebou.

0 0
možnosti
Foto

U prasátek si dávali děda s babičkou zamlada rande.;-)

0 0
možnosti
VN

Zuzko, vy jste odvážná cestovatelka. Sice dle nadpisu jsem čekala toho Casanovu, ale budiž vám odpuštěno, za ta fota z Duchcova. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

R^zuzi, to se Ti povedlo, pokochal jsem se, díky:-)

0 0
možnosti
ND

Četlo se mi to to parádně a fotky bezva. Jako bych tam byla s tebou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik